خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / نمایندگی فروش مسواک هتلی به صورت عمده

نمایندگی فروش مسواک هتلی به صورت عمده

در نمایندگی فروش مسواک هتلی این محصول هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی خرید و فروش می شود. مسواک هتلی از جمله ملزومات بهداشتی مورد نیاز برای مسافران است.

مسواک هتلی را می توانید به عنوان یک یادگاری از هتل محل اقامتتان در سفر با خود همراه داشته باشید. استفاده از این مسواک ها سه الی چهار ماه مجاز می باشد. بعد از گذشت این مدت باید نسبت به تعویض هر نوع مسواک استفاده شده اقدام نمود.

خمیر دندان هتلی

تولید کننده مسواک هتلی

با رواج انواع سفر های کاری و تفریحی، هتل ها و اقامتگاه ها اتاق های خود را جهت سرویس دهی به مهمان کاملا مجهز نموده اند. توجه مشتریان به وجود اقلام بهداشتی مورد نیاز خود بسیار زیاد است. این اقلام به صورت تک نفره می توانند شامل صابون هتلی، شامپو هتلی، خمیر دندان هتلی و مسواک هتلی باشد. یکی از کاربردی ترین این اقلام مسواک هتلی و خمیر دندان هتلی می باشد.
تولید انواع خمیر دندان تک نفره در حجم ۷ گرمی، ۱۰ گرمی و تولید مسواک هایی با تاریخ انقضا سه ماهه با قیمتی بسیار مناسب، توسط تولید کنندگان ایرانی با استقبال بسیاری مواجه شده است.

نمایندگی فروش مسواک هتلی

نمایندگی فروش مسواک هتلی

کارخانجات و شرکت های بسیاری در زمینه تولید مسواک هتلی در حال فعالیت می باشند. این محصول پس از تولید به نمایندگی های سراسر کشور ارسال می شود تا جهت فروش در دسترس مردم قرار بگیرد. از جمله برند های موجود در نمایندگی فروش مسواک هتلی در کشور شامل موارد زیر می باشد.

پک مسواک و خمیر دندان هتلی

یکی از جمله محصولات هتلی ارائه شده توسط این مجموعه پک های هتلی خمیر دندان و مسواک نام دارد. این پک شامل یک خمیر دندان ۷ یا ۱۰ گرمی دورکو یا پاتریکس و یک مسواک سیلور است.

پک مسواک خمیر دندان هتلی

خریداران محترم می توانند جهت خرید مسواک هتلی و یا پک مسواک و خمیر دندان هتلی، با شماره های درج شده در خبر تماس حاصل نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

سایت خرید انواع مسواک هتلی

خرید انواع مسواک هتلی از طریق این سایت خریدی به صرفه و اقتصادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام