خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / نمایندگی فروش صابون هتلی ایرانی

نمایندگی فروش صابون هتلی ایرانی

در نمایندگی فروش صابون هتلی انواع صابون های ایرانی با کیفیت به فروش می رسد. تولید این محصول در برند های معتبر و پر فروش بسیار بالا است.

رعایت بهداشت فردی در سفر یکی از مهم ترین اصول داشتن یک مسافرت خوب و سرشار از آرامش می باشد. به همین جهت فراهم نمودن محصولات بهداشتی در هتل ها مهم تلقی می شود. صابون هتلی یکی از محصولات مورد استفاده مسافران در هتل ها است. این محصول هتلی در سایز ها و ابعاد کوچک و تک نفره در بسته بندی های متنوعی تولید می شود.

صابون هتلی

انواع برند های صابون هتلی ایرانی

کارخانجات و شرکت های بسیاری در ایران اقدام به تولید صابون هتلی نموده اند. فروش این محصول در بازار با استقبال بسیاری مواجه است. از جمله برند های پر فروش صابون هتلی موارد زیر می باشند:

نمایندگی فروش صابون هتلی ساخت ایران

نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور ایجاد شده اند که مسئولیت فروش محصولات هتلی ایرانی را بر عهده دارند. صابون هتلی در این نمایندگی ها با قیمت بسیار منصفانه و مناسبی در دسترس مشتریان گرامی قرار می گیرد.
در نمایندگی فروش صابون هتلی میزان رضایت مشتریان از خرید خود بسیار بالاست و موجب خرید عمده محصول و دریافت تخفیفات ویژه برای آنها می شود.

نمایندگی فروش صابون هتلی

خرید مستقیم صابون هتلی

یکی از راه های خرید صابون هتلی مراجعه به این سایت می باشد. اما خرید از این مجموعه مزایای بسیاری خواهد داشت. ثبت سفارش محصول هتلی به صورت تلفنی انجام می شود و سپس در حداقل زمان ممکن محصول از درب کارخانه به صورت مستقیم و از طریق باربری به دست مشتری می رسد. بنابراین دیگر واسطه ای در این امر وجود ندارد و هزینه های اضافی قابل توجهی برای خریداران حذف خواهد شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش صابون هتلی ایرانی با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

صابون هتلی ایوان جدید

خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه

جهت خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه با ما همراه شوید. انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام