خدمات هتلداری آراد
خانه / واکس کفش هتلی / قیمت باورنکردنی واکس کفش هتلی در بازار

قیمت باورنکردنی واکس کفش هتلی در بازار

واکس کفش هتلی یکی از ملزومات مورد نیاز هتل داران می باشد که با قیمتی استثنایی در این سایت به فروش می رسد. وجود این محصول در هتل های لوکس در میان تجهیزات هتلی لازم و ضروری به نظر می رسد.

عرضه محصولات هتلی درجه یک

انتخاب و تهیه بهترین محصولات هتلی در ایران ملزوم به دارا بودن اطلاعات پایه ای از محصول و توجه به کیفیت و برند تولید کننده آن است.
اغلب مدیران خرید هتل ها با انتخاب صحیح و دقیق تجهیزات و محصولات هتلی درجه یک میزان رشد و رونق هتل را به راحتی بالا برده و بازده مناسبی از آن دریافت می نمایند. لذا بهتر است قبل از این که قیمت محصول را مد نظر قرار دهیم به کیفیت و میزان کارایی مناسب و استاندارد محصولات توجه نماییم.
این مجموعه با توجه به این فاکتور ها محصولات هتلی در قیمت های متنوع و برند های معتبر را عرضه نموده و دست مشتری را برای انتخاب باز نگه می دارد.

تولید واکس کفش هتلی

معرفی واکس کفش هتلی در بازار

یکی از جمله اقلام موجود در پک های هتلی که به صورت کارتنی و یا سلفونی بسته بندی شده و در کنار پاشنه کش به منظور راحتی مسافران تعبیه می شود واکس کفش هتلی نام دارد.

واکس هتلی یا همان پولیش کفش هتلی یک محصول ساخته شده از یک پولیش نرم با قابلیت ارتجاعی مناسب و براق کننده کفش می باشد. جنس پلاستیکی چسبیده به پولیش که قالبا سفید رنگ می باشد با یک درپوش از پولیش محافظت می نماید.

از نظر ظاهری واکس کفش هتلی در دو طرح هشتی شکل و بیضوی تولید شده است که انتخاب یکی از این دو مدل سلیقه خریداران را می طلبد.

قیمت روز واکس کفش هتلی

قیمت باور نکردنی واکس کفش هتلی

اساس قیمت گذاری محصولات هتلی موجود در این مجموعه بر پایه کیفیت محصول و میزان ماندگاری و برند شرکت تولید کننده آن می باشد. قیمت های باور نکردنی واکس کفش هتلی به علت مرغوبیت مناسب آن موجب استقبال بی نظیری از واکس کفش هتلی شده است.

با خرید بالای ۵۰۰۰ عدد واکس هتلی می توان سفارش چاپ لوگو هتل را بر روی آن درخواست نمود.

 

جهت دریافت لیست قیمت محصولات به خصوص واکس کفش هتلی و ثبت سفارشات خود می توانید از طریق یکی از راه های زیر اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام