خدمات هتلداری آراد
خانه / واکس کفش هتلی / تولید انواع واکس کفش هتلی در ایران

تولید انواع واکس کفش هتلی در ایران

تولید واکس کفش هتلی در انواع مختلف و عرضه آن در بازار از طریق این مجموعه با قیمت های مناسبی در حال انجام است. واکس کفش هتلی به عنوان یکی از اقلام پک های هتلی می باشد.

تولید واکس کفش هتلی

واکس کفش هتلی یا پولیش کفش به منظور استفاده مسافران در هتل های لوکس و چند ستاره طراحی و تولید شده است. این محصل به منظور براق نمودن و تمیز نمودن کفش مورد استفاده قرار می گیرد. مکان های زیر از خریداران عمده واکس کفش هتلی می باشند:

  • هتل ها
  • مهمان سرا ها
  • بیمارستان ها

پولیش کفش هتلی

چاپ لوگو هتل ها بر روی پولیش کفش هتلی

قسمت پلاستیکی پولیش های کفش که معمولا سفید رنگ هستند محل مناسبی برای چاپ لوگو اختصاصی هتل ها می باشند. بسیاری از هتل داران با سفارش بالای ۵۰۰۰ عدد از این محصول هتلی سفارش چاپ لوگو هتل خود را می دهند. این یک نوعی از تبلیغات می باشد که البته بسیار پر بازده و جالب توجه است. مصرف کنندگان واکس کفش هتلی معمولا پس از استفاده از این محصول آن را همراه خود به یادگار می برند، لذا با دیدن آرم مخصوص هتل علاوه بر یادآوری خاطرات سفر خود، حس رضایت از سرویس دهی مناسب هتل و هک شدن نام هتل در ذهن خود را به دنبال دارند.

تولید واکس کفش هتلی

فروش انواع واکس کفش هتلی

تولید واکس کفش هتلی در کشور و عرضه آن به بازار بسیار پر رونق است. رضایت مشتریان از وجود این محصول در هتل ها به صورت جداگانه و یا در پک های هتلی نشان دهنده میزان محبوبیت پولیش های هتلی در بازار خرید و فروش می باشد. واکس کفش هتلی در دو طرح هشتی شکل و بیضی شکل تولید می شود که بنا بر درخواست مشتری هر کدام از این اشکال سفارش داده می شوند.
خریداران محترم به منظور کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت سفارشات خود با شماره های زیر در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام