خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب را از شرکت خدمات هتلداری آراد برای مصرف کنندگان عزیزتان تهیه کنید. شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بسیار بالایی که دارد محصولات با کیفیت و پر فروش را در اختیار شما عزیزان می گزارد تا برای مصرف کنندگانتان تهیه کنید.

شامپو و صابون هتلی قیمت های بسیار بالایی در بازار دارد این امر به دلیل بودن زیاد واسته است که قیمت ها بالا میرود. شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بسیار بالایی که دارد محصولات پور فروش و با کیفیتی را در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز می گزارد.

شامپو و صابون هتلی در برند های مختلفی است که چند مورد از بهترین برند هارا به شما عزیزان معرفی میکنیم تا در تصمیم یری خرید راحت تر بتوانید تصمیم گیرید.

شامپو هتلی

شامپو هتلی ایوان در بسته بندی های بسیار شکیل و رایحه های بسیار دل نشین تولید می شود که در انواع سر و بدن است. شامپو ایوان در قوطی های ۲۵ گرمی و ۰ گرمی تولید می شود و در بازار و سایت های معتبر مانند سایت خدمات هتلداری آراد به فروش رسیده است.

شامپو هتلی ایوان

شامپو هتلی ساویز در بسته بندی های بسیار شکیل و بسته بندی های ساشه تولید می شوند. شامپو هتلی ساویز در گرماژ های ۲۵ و۱۰ می باشند و در کارتن های ۲۸۸ عددی بسته بندی شده و در بازار به دست عمده فروشان و مراکز فروش لوازم هتلی به فروش می رسد.

شامپو وصابون هتلی قیمت

شامپو هتلی صحت در قوطی های استوانه ای ۲۵ گرمی تولید شده این شامپو قدرت بسیار زیادی برای پاک کنندگی و رایحه ای بسیار خوش بو در طعم های مختلف دارد. شامپو هتلی صحت در کارتن های ۱۹۲ عددی بسته بندی می شود.

شامپو وصابون هتلی قیمت

شامپو هتلی بس یکی از قدیمی ترین شامپو هایی است که تا به امروز از قدرت بسیار عالی این محصول برخوردار بوده ایم. شامپو هتلی بس در گرماژ های ۳۰ و ۲۵ تولید شده و به فروش می رسد. شامپو بس در کارتن های ۲۸۸ عددی و ۴۵۰ عددی بسته بندی می شوند.

شامپو وصابون هتلی قیمت

 

شامپو هتلی طراوت از بهترین و پور فروش ترین شامپو های هتلی مل می باشند. شامپو هتلی طراوت بسیار خوش بو و قدرت پاک کنندگی بالایی دارد که در بسته بندی های ۳۰ گرمی و در کارتن های ۳۰۰ عددی بسته بندی می شوند. شامپو طراوت در کارتن های ۳۰۰ عددی گزاشته می شوند. حداقل سفارش شامپو هتلی طراوت ۵ کارتن می باشد.

شامپو وصابون هتلی قیمت

صابون هتلی

شامپو وصابون هتلی قیمت

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب

با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت از سمت نمایندگی قادر به درج قیمت دقیق محصولات نمی باشیم. شما عزیزانی که قصد خرید محصولات هتلی دارید با استفاده از راه های ارتباطی داخل سایت می توانید با همکاران ما در سراسر کشور در ارتباط باشید و قیمت محصولات مورد نظرتان را جویا شوید

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

خرید صابون تک نفره

خرید صابون تک نفره ارزان

برای خرید صابون تک نفره ارزان و با کیفیت دچار مشکل شده اید. شرکت خدمات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام