خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه

خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه

جهت خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه با ما همراه شوید. انواع صابون هتلی و شامپو هتلی ایوان را در کمترین زمان و با بهترین قیمت سفارش دهید. جهت مشاهده انواع مدل صابون و شامپو هتلی ایوان با ما همراه شوید تا ضمن آشنایی با محصولات این مجموعه، مناسب ترین محصول را برای مرکز خود خریداری نمایید.

صابون هتلی ایوان جدید

صابون هتلی ایوان

صابون هتلی ایوان یکی از محبوب ترین و اولین صابون های هتلی موجود در بازار بود که مورد توجه خریداران زیادی قرار می گیرفت.احتمالا شما هم صابون هتلی ایوان را به شکل های زیر دیده بودید:

قیمت صابون هتلی ایوان

اما مدتی بود که شرکت ایوان تولید صابون های هتلی اش را متوقف کرده بود و تنها شامپو هتلی ایوان در دسترس بود. اما خوشبختانه این شرکت دوباره تصمیم به تولید و فروش صابون هتلی گرفت اما با کمی تغییرات.

صابون هتلی ایوان جدید با بسته بندی سلفونی شفاف و در وزن ۱۰ گرمی تولید می شود. این صابون ها را می توانید در کارتن های ۷۰۰ عددی سفارش دهید.

صابون هتلی ایوان جدید

قیمت صابون هتلی ایوان

صابون هتلی ایوان جدید به صورت روزانه در حال تولید می باشد و به دلیل کمبود مواد اولیه و نوسانات قیمت، دستخوش تغییر قیمت می شود. لذا امکان درج قیمت دقیق محصولات وجود ندارد.

اما بهترین و راحت ترین راه برای کسب اطلاع از قیمت محصولات هتلی ایوان از جمله شامپو و صابون هتلی ایوان، میتوانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در زیر با مشاوران ما در ارتباط بوده تا ضمن دریلفت قیمت بروز، بتوانید تنها با یک تماس محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید  در کمتر از ۴۸ ساعت آن ها را درب محل خود در هرکجای کشور تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

خدمات هتلداری آراد شامپو هتلی

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب را از شرکت خدمات هتلداری آراد برای مصرف کنندگان …

یک دیدگاه

  1. همکاری با شما واقعا کار مارو راحتتر کرده.موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام