خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / شامپو هتلی ایوان ۳۰ گرمی

شامپو هتلی ایوان ۳۰ گرمی

شامپو هتلی ایوان ۳۰ گرمی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین محصولات تک نفره بهداشتی مورد استفاده هتل ها و بیمارستان ها می باشد.

این محصول به دلیل کیفیت عالی و بسته بندی شکیل به این چایگاه دست یافته است. شرایط فروش مستقیم محصولات هتلی ایوان از طریق این سایت با بهترین قیمت فراهم می باشد.
امروزه به دلیل تنوع بالا محصولات و بسته بندی های مختلف، انتخاب محصول مناسب برای مشتریان دشوار شده است. لذا تصمیم گرفتیم به معرفی مختصری راجع به انواع محصولات ایوان و ویژگی های هر محصول مناسب هتل ها بپردازیم.

شامپو هتلی ایوان
بیایید ابتدا به این موضوع بپردازیم که چند نوع شامپو هتلی داریم؟

انواع شامپو هتلی ایوان:

شامپو های هتلی ایوان در وزن های مختلف و با بسته بندی های متنوعی به شرح ذیل تولید و عرضه می شوند:

  • شامپو هتلی مکعبی
  • شامپو هتلی تیوپی
  • شامپو هتلی تیوپی سیلور
  • شامپو هتلی مینی
  • شامپو هتلی توئین
  • شامپو هتلی جنتل
  • شامپو هتلی بلک ادیشن

آیا سایر محصولات هتلی ایوان را می شناسید؟ آیا می دانید این برند علاوه بر شامپو هتلی، صابون هتلی، خمیردندان هتلی و مایع دستشویی نیز تولید می کند؟ محصولات در بسته بندی های کارتنی و در تعداد مشخص تولید و عرضه می شوند که به شرح زیر می باشند:

شامپو هتلی مکعبی ایوان:

این محصول در دو نوع شامپو هتلی سر و بدن به شکل مکعبی موجود می باشد که شامپو سر ایوان شامل سه رنگ سبز، صورتی و آبی با ویژگی های مختلف برای انواع مو ها تولید می شود. شامپو بدن مکعبی ایوان نیز با رنگ بنفش تولید می شود و مناسب انواع پوست می باشد.

شامپو مکعبی ایوان

* شامپو مکعبی صورتی ایوان: مخصوص مو های خشک و با خاصیت نرم کنندگی می باشد. * شامپو سر مکعبی آبی ایوان: مخصوص مو های معمولی می باشد. * شامپو سر مکعبی سبز ایوان: مناسب مو های چرب می باشد. * شامپو مکعبی بنفش نیز مخصوص بدن است.

شامپو هتلی مکعبی ایوان در وزن ۳۰ گرمی بوده و در کارتن های ۳۰۰ عددی به فروش می رسند.

شامپو هتلی تیوپی ایوان:

شامپو های تک نفره  تیوپی ایوان در سه نوع شامپو نرم کننده، شامپو بدن و شامپو سر در وزن ۲۵ گرمی با سه رنگ صورتی، بنفش و سفید تولید و از طریق نمایندگی های کارخانه به فروش می رسند. اگر بابت نحوه بسته بندی کارتن های این مدل از شامپو هتلی ایوان بپرسید، به اطلاع می رسانیم که شامپو تیوپی های تک نفره ایوان را می توانید در کارتن های ۱۸۰ عددی سفارش دهید.

 

شامپو هتلی تیوپی سیلور ایوان:

یکی دیگر از مدل های شامپو هتلی ایوان، شامپو تیوپی سیلور می باشد. شامپو سیلور ۲۵ گرمی بوده و بسته بندی تیوپی دارد. این محصول با بدنه طوسی رنگ و درب آبی و بنفش در دو نوع سر و بدن تولید میشود.

شامپو هتلی مینی ایوان

شامپو مینی ایوان یک محصول جذاب تک نفره با وزن ۱۰ گرمی می باشد. این شامپو هتلی برای سر و بدن تولید می شود و مناسب انواع پوست و مو می باشد. این شامپو با وجود کوچک بودن اما بسیار کاربردی بوده و مناسب مصارف هتل ها، اقامتگاه ها، استخر ها و… می باشد.

شامپو هتلی مینی ایوان

شامپو هتلی توئین ایوان

تصور کنید یک شامپو دو قلو شامل سر و بدن وجود داشته باشد. این قابلیت جذابیت و زیبایی که برای هتل شما ایجاد می شود را چند برابر می کند. ایوان با تولید شامپو توئین هتلی این ویژگی را ایجاد کرده تا شما با سفارش این محصول همزمان شامپو سر و بدن داشته باشید. این شامپو در وزن ۳۰ گرمی است.

شامپو هتلی توئین ایوان

شامپو هتلی جنتل ایوان

شامپو های جنتل با بسته بندی پت به به بازار عرضه می شوند. این شامپو هتلی در دو مدل سر و بدن تولید شده و وزن آن ۳۰ گرم می باشد.

شامپو هتلی بلک ادیشن ایوان

یکی از محصولات لوکس ایوان محصولات بلک ادیشن ایوان است. این محصول به صورت شامپو و صابون می باشد. شامپو بلک ادیشن با داشتن رایحه پنهان خلیج فارس از شامپو های محبوب بوده و وزن آن ۳۰ گرم می باشد.

*مژده*

انواع شامپو هتلی ایوان را می توانید به صورت اختصاصی سفارش دهید. به این معنا که اگر شما صاحب هتل و یا مرکزی هستید می توانید انواع شامپو هتلی ایوان را با چاپ اختصاصی سفارش دهید. فقط کافی است لوگو مرکز خود را برای ما ارسال کنید و ما آن را بر روی بدنه شامپو چاپ کنیم.

به صورت رایگان تبلیغ کنید و نظر مشتریان خود را جلب نمایید و خاطره ای ماندگار برای آن ها بسازید.

همپنین این برند با تولید محصولات متنوع دیگر توانسته پاسخگوی انواع نیاز ها و سلایق مختلف خریداران باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

خمیر دندان هتلی ایوان:

خمیر دندان ایوان با وزن ۱۳ گرمی بوده و با کیفیت و بسته بندی جذابی به بازار عرضه شده است. شما می توانید خمیر دندان های هتلی ایوان را با قیمتی مناسب و از طریق خدمات هتلداری آراد تهیه نمایید.

خمیردندان هتلی ایوان

صابون هتلی ایوان:

یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات این کارخانه، صابون های تک نفره می باشد که وزن ۱۰ گرمی داشته و با بسته بندی سلفونی عرضه می شود. لازم به ذکر است که ایوان یک صابون هتلی با  وزن ۲۵ گرمی هم تولید می کند که نام آن صابون بلک ادیشن است. بسته بندی این صابون قاب دار بوده و جزء صابون های لوکس ایوان است.

صابون هتلی ایوان

نحوه خرید محصولات هتلی ایوان:

جهت خرید و سفارش انواع شامپو و صابون های هتلی ایوان می توانید با کارشناسان فروش خدمات هتل داری آراد تماس بگیرید. همچنین اگر از صاحبان هتل ها، مسئولین خرید بیمارستان ها، استخر ها و سایر مراکز خدماتی رفاهی هستید و یا قصد چاپ اختصاصی روی محصولات هتلی دارید، می توانید درخواست خودتان را برای این مجموعه ارسال نمایید.

شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس و به صورت غیر حضوری اقدام به خرید نمایید. این مجموعه این امکان را فراهم آورده است که شما عزیزان در هرکدام از شهر های کشور با تماس تلفنی،  محصولات مورد نیاز خود را با همان قیمت عمده و قیمت درب کارخانه خریداری نمایید و بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری محصولات شما ارسال می شود.

همچنین می توانید از طریق شماره واتس اپ و یا تلگرام که در پایین درج شده است، از مشاوران مجموعه، مشخصات محصولات را به همراه قیمت و تصویر تهیه نمایید تا به راحتی بتوانید تصمیم گرفته و بهترین مدل مناسب خود را سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش شامپو هتلی ایوان

قیمت فروش شامپو هتلی ایوان

فروش شامپو هتلی ایوان نسبت به کیفیت بالا و قدرت پاک کنندگی که دارد بسیار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام