خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید صابون پیروز هتلی

خرید صابون پیروز هتلی

خرید صابون پیروز هتلی برایتان مشکل است؟ نمی دانید از کجا به صورت عمده صابون هتلی پیروز با قیمت فوق العاده خوب خریداری کنید؟ شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بالا یکی از بهترین نماینده های محصولات هتلی می باشد. شرکت خدمات هتلداری آراد محصولات هتلی را با قیمت نمایندگی از درب کار خانه برای شما عزیزان ارسال می نماید. شرکت پیروز با سابقه بالایی که دارد دست به تولید انواع محصولات کوچک با تکنولوژی زده است.

خرید صابون پیروز

صابون هتلی پیروز به رنگ سفید و دارای روغن نارگیل و گلیسرین جهت نرمی و لطافت دست می باشد. صابون پیروز با ابعاد کوچکی که دارد می شود از آن در هتل ها، بیمارستان ها، مسافر خانه ها، مسافرت و … به صورت تک نفره استفاده نمود.

اگر شما صاحب هتل، مراکز گردشگری، بیمارستان، مدرسه هستید و برای خرید صابون پیروز از سایت های مختلف و با قیمت های بالا به دلیل زیاد بودن واسطه ندارید میتوانید از شرکت خدمات هتلداری آراد که نماینده فروش محصولات هتلی می باشد خریداری کنید.

صابون پیروز هتلی

صابون هتلی پیروز یکی از شکیل ترین و با رایحه ای دلنشین می باشد که در گرماژ های ۱۲ و ۱۵ تولید شده و در کارتن های ۴۰۰ عددی بسته بندی و در بازار به فروش می رسد.

خرید صابون پیروز

خرید صابون پیروز

برای خریدصابون پیروز دیگر لازم نیست به سایت های دیگر بروید و با قیمت های نجومی خرید کنید. تنها کافیست به سایت ما بیایید و هر نوع محصولی که مدنظرتان هست را با قیمت نمایندگی از شرکت خدمات هتلداری آراد خریداری کنید.

خرید صابون پیروز

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید و محصولات مورد نظرتان را ثبت کنید. سپس بلافاصله بعد از ثبت محصول از درب کار خانه خارج و به هرکجای کشور که هستید ارسال می شود و در کمتر از ۷۲ ساعت محصول شما به دستتان میرسد.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

صابون هتلی ایوان جدید

خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه

جهت خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه با ما همراه شوید. انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام