خدمات هتلداری آراد
خانه / حوله هتلی / خرید حوله هتلی ارزان

خرید حوله هتلی ارزان

حوله هتلی به صورت عمده در بازار زیاد است. اما چرا صاحبان هتل ها و مراکز گردشگری دیگر آن را برای مصرف کنندگان خود تهیه نمی کنند؟ دلیل تهیه نکردن حوله های هتلی گران بودن آن ها در بازار است و این گران بودن به دلیل زیاد بودن واسطه است. شرکت خدمات هتلداری آراد با ارائه بهترین کیفیت و با کمترین قیمت حوله های هتلی را در اختیار شما عزیزان میگذارد.

اگر شما عزیزان یکی از صاحبان هتل، مراکز گردشگری، بیمارستان، مدرسه و دیگر مراکزی هستید که در آن جا رفت و امد زیاد است حتما برای مصرف کنندگان خود یک سری از تجهیزات اولیه بهداشتی را فراهم میکنید که عبارت اند از حوله، دمپایی، صابون تک نفره، شامپو، مسواک، خمیر دندان و دیگر لوازم بهداشتی.

نمایندگی فروش حوله هتلی

اما یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی هر فرد داشتن یک حوله شخصی می باشد. و تمام هتل ها و مراکز ذکر شده ملزم به تهیه آن ها می باشند.

شرکت خدمات هتلداری آراد یکی از با سابقه ترین نماینده فروش محصولات هتلی در ایران می باشد. شرکت خدملت هتلداری آراد با همکاری برند های معتبر و با کیفیت محصولات درجه یم با قیمت نمایندگی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

حوله هتلی

حوله دستی یکی از پر مصرف ترین مدل حوله دستی می باشد که برای خشک کردن دست و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. حوله های دستی در ابعاد ۴۰*۸۰ در وزن ۱۷۰ گرمی می باشند و با بهترین نوع الیاف تولید شده اند

حوله هتلی دستی

حوله حمامی یکی از ساده ترین نوع حوله ای است که برای حمام رفتن از ان استفاده می شود و با الیاف بیسار درجه یک تولید شده اند. حوله های حمامی در ابعاد ۸۰*۱۴۰ و در وزن ۵۵۰ گرم تولید شده اند.

حوله حمامی هتلی

حوله های تن پوش یکی از بهترین نوع  و راحت ترین حوله مناسب حمام می باشد و مناسب همه سایز می باشد و در ابعاد ۱۲۵ و در وزن ۱۳۰۰ گرم تولید شده و به صورت عمده در بازار به فروش میرسد.

تن پوش هتلی

زیر پایی هتلی یکی از واجب ترین حوله هایی که باید جلوی در هر اتاقی داشته باشه تا با پای کثیف یا خیس وارد اتاق نشویم این زیر پایی در ابعاد ۹۰*۴۵ می باشد.

زیر پایی هتلی

حوله یک بار مصرف یکی از حوله های یک بار مصرف با کیفیتی می باشد که مناسب خشک کردن دست و صورت از آن استفاده می شود. این حوله یک بار مصرف در ابعاد ۴۰*۸۰ می باشد.

حوله هتلی یکبارمصرف

دمپایی یک بار مصرف از جدید ترین محصولات حوله ای ما است که فری سایز میباشد که برای تولید آن  از الیاف بسیار عالی و درجه یک استفاده شده است.دمپایی هتلی یکبار مصرف

نحوه خرید حوله هتل ارزان:

این مجموعه با در دست داشتن انواع محصولات هتلی از جمله شامپو هتلی، صابون هتلی، مسواک و خمیر دندان هتلی، انواع دمپایی و حوله هتلی اماده همکاری با مراکز مختلف در سراسر کشور می باشد. جهت تهیه این محصولات به اندازه یک تماس فاصله دارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

خرید حوله یکبار مصرف هتلی

خرید حوله یکبار مصرف هتلی با قیمت ارزان

برای خرید حوله یکبار مصرف هتلی نیاز است که چندین نکته مهم را در نظر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام