خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / مرکز تولید مسواک هتلی و فروش به قیمت درب کارخانه

مرکز تولید مسواک هتلی و فروش به قیمت درب کارخانه

مرکز تولید مسواک هتلی توسط تولید کنندگان بسیار معتبر در ایران. اگر به دنبال مسواک های با کیفیت و متناسب با بودجه خود هستید برای مراکز تفریحی و با هتل های خود از سایت ما دیدن فرمایید. تنوع محصول و فروش به قیمت درب کارخانه از ما، انتخاب از بین بهترین ها از شما مصرف کنندگان عزیز.

شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بسیار بالایی که در زمینه محصولات هتلی دارد بهترین محصولات را با کمترین قیمت ( قیمت درب کارخانه) در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

مسواک هتلی

 مسواک هتلی مناسب برای هتل ها، بیمارستان ها، مراکز تفریحی و… می باشد. تنوع در مسواک هتلی بسیار بالا است. اما شما مصرف کنندگان عزیز از خرید ملزومات هتلی خود در بازار و قینت های بسیار بالا خسته شده اید؟ شرکت آراد به کمک شما آمده است تا با ارائه بهترین محصوللات با قیمت درب کارخانه این فرصت را به شما بدهد تا بتوانید با بوجه خود ملزومات مراکز خود را تهیه کنید.

تولید مسواک هتلی

  • مسواک هتلی دورکو پ پ
  • مسواک هتلی سی گل با در پوش
  • مسواک ال ۹۰ کودک
  • مسواک سیلور ساده
  • پک مسواک و خمیر دندان هتلی دورکو

شرکت خدمات هتلداری آراد به جز تولید مسواک هتلی به تولید ملزومات هتلی دیگر هم می پردازد که مانند شامپو سر و بدن، خمیر دندان، حوله، دمپایی، صابون می باشد.

اگر شما صاحب مراکز تفریحی یا هتل ها هستید حتما می دانید برای رفاه حال مصرف کنندگان خود باید کیت های بهداشتی تهیه شود تا لوازم بهداشنی مصرف کنندگانتان را در اختیارشان قرار دهید.

قیمت مسواک هتلی

قیمت مسواک هتلی را نمی توانیم به دلیل نوسانات بازار و تغییر قیمت از سمت نمایندگی در سایت به صورت دقیق درج کنیم. شما برای اطلاع بیشتر از قیمت ها و ثبت سفارشات محصولات به سایت ما بیایید و از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید. پس از ثبت سفارشات محصولات از درب کارخانه خارج و به هر کجای کشور که هستید ارسال و درب محل خود در هرکجای کشور که هستید تحویل گیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

سایت خرید انواع مسواک هتلی

خرید انواع مسواک هتلی از طریق این سایت خریدی به صرفه و اقتصادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام