خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / تولید کننده مسواک هتلی استاندارد

تولید کننده مسواک هتلی استاندارد

<p style=”text-align: right;”>با خرید از تولید کننده مسواک هتلی استاندارد و با کیفیت می توانید از تخفیفات بسیار مناسبی برخوردار شوید. مسواک های هتلی یکی از اقلام هتلی پر فروش و پر کاربرد می باشند.

تولید کننده مسواک هتلی

تهیه محصولات هتلی

هتل ها مکان هایی هستند که مسافران برای اقامت کوتاه مدت خود در سفر در آن سکونت می کنند. لذا وجود تجهیزات و وسایل بهداشتی که ممکن است در این مدت مورد نیاز قرار بگیرد امری ضروری است.
هتل داران با توجه به این نکته اقدام به تهیه لیستی از انواع محصولات و ملزومات هتلی می نمایند و با توجه به چندین فاکتور مهم آنها را تهیه می نمایند.

مسواک به عنوان یکی از وسایل بهداشتی و شوینده تولید می شود که برای مصارف روزانه در چندین نوبت مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید با خرید از مراکز تولیدکننده مسواک هتلی استاندارد خریدی اقتصادی را تجربه کنید. توجه و رعایت بهداشت دهان و دندان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و لذا انتخاب یک مسواک مناسب و استاندارد از مهم ترین نکات هنگام خرید این محصول است.

تولید کننده مسواک هتلی استاندارد

مسواک هتلی را می توان یکی از مهم ترین اقلام بهداشتی هتلی نامید. این محصول در برند های متنوعی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های مربوط به خود را دارند.
در هنگام خرید مسواک هتلی توجه به این نکات ضروری است:

  • دارا بودن برس های نرم و با نوک گرد شده
  • دارا بودن دسته های محکم و دارای برآمدگی به منظور راحتی در دست
  • دارای بسته بندی های شیک و استاندارد
  • توجه به برند تولید کننده مسواک هتلی

تولید کننده مسواک هتلی

انواع مسواک هتلی:

  • سیلور
  • سی گل
  • دیلی
  • پاپبونی
  • آل یوزر
  • کلاسیک
  • کشویی
  • تاشو

انواع مسواک های هتلی، از برندهای ولدنت و تورنتو در شرکت آراد موجود می باشند.

مسواک هتلی با کیفیت

غالبا با توجه به برخی استاندارد ها خرید یک محصول هتلی صورت می گیرد. لذا برای خرید انواع مسواک هتلی از تولیدکننده مسواک هتلی استاندارد نیز با توجه به در نظر گرفتن نکات زیر سفارش انجام می شود:

  • تنوع در برند تولیدی
  • تنوع در رنگ
  • نوع بسته بندی
  • کیفیت
  • قیمت

مسواک های هتلی موجود در این سایت با برند های دروکو یا پاتریکس و ولدنت می باشد. این مسواک ها هم به صورت پک مسواک و خمیردندان و هم به صورت مسواک جدا تولید می شوند.
بسته بندی این محصول به شکل های زیر می باشد:

  • کارتی
  • سلفونی

در برخی برند ها نیز مسواک ها حاوی درپوش هستند. این درپوش ها به صورت مات یا کریستالی ساخته می شوند.

مسواک هتلی ارزان قیمت

مسواک هتلی سیلور:

مسواک های سیلور از نظر قیمتی مناسب و مقرون به صرفه می باشند. این محصول در بسته بندی های متفاوتی به بازار عرضه می شوند. بسته بندی این مدل مسواک ها به صورت سلفونی و کارتی می باشد. یکی از مزایای این مسواک ها، داشتن درپوش برای محافظت و پاکیزگی بیشتر برس مسواک می باشد. همچنین برای اشاره بیشتر مشخصات این مسواک می توان به مدیوم بودن برس آن اشاره نمود.

تعداد مسواک های هتلی سیلور، در هر کارتن ۶۷۲ عدد می باشد.

مسواک هتلی برند سی گل پاتریکس

مسواک سی گل پاتریکس یکی از با کیفیت ترین و بهداشتی ترین مسواک های تا به حال شناخته شده است. این مدل با طراحی فوق العاده ای که دارد از ورود هر جور میکروبی جلو گیری می کند.

مسواک هتلی سی گل پاتریکس در کارتن های ۴۰۰ عددی بسته بندی شده و به بازار عرضه می شود.

این مدل مسواک ها هم با درپوش و هم بدون درپوش به فروش می رسند.

به این نکته مهم و حائز اهمیت میتوان اشاره کرد که مسواک های هتلی سی گل از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه و مناسب می باشند.

تولید و پخش انواع مسواک هتلی ارزان قیمت

مدل هتلی دیلی:

لازم به ذکر است که برند محبوب و با کیفیت تورنتو، مسواک های با جنس مرغوب و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه ای دارد. در نتیجه مدل دیلی از این سری محصولات نیز شامل این مورد عالی می باشد. کارتن های مسواک های دیلی ۴۳۲ عددی در بازار موجود می باشند.

مسواک هتلی پاپیونی:

مدل پاپیونی از سری مسواک های هتلی برند تورنتو دارای درپوش می باشند. از مشخصات این مدل مسواک ها مدیوم بودن آنها و داشتن ظاهری زیبا را می توان اشاره نمود. این مسواک ها در هر کارتن ۲۸۸ عددی در بازار موجود می باشند.

قابل به ذکر است، این محصول را نیز شما خریداران محترم می توانید به شرکت خدمات هتلداری آراد در دو مدل بسته بندی سلفونی و کارتی سفارش داده و در اسرع وقت تحویل گیرید.

مسواک سلفونی اکو سفید

مسواک تاشو

گزینه ای که باعث جذابیت این مسواک می شود، تاشو بودن آن است. مسواک های تاشو هتلی با وجود این قابلیت، حمل و نقل را آسان کرده و منجر به محافظت مسواک در برابر آلودگی شده است. مسواک تاشو به صورت تک و پک قابل سفارش است. خمیردندان هایی که در پک قرار می گیرند خمیردندان ۷ گرمی دورکو می باشد.

مسواک اقتصادی آل یوزر

همانطور که از نام این مسواک پیداست به دلیل قیمت مناسبی که دارد از نظر اقتصادی به صرفه هستند. این مسواک هتلی به صورت تک و پک مسواک و خمیردندان آل یوزر تولید می شود و در پک، خمیردندان ۷ گرمی دورکو قرار می گیرد. مقاومت دسته این مسواک هتلی کم بوده و برسی با تراکم متوسط دارد. زبری و نرمی برس مسواک های آل یوزر هارد می باشد.

مسواک تاشو هتلی

مسواک کشویی:

یکی دیگر از محصولات منحصر به فرد این مجموعه، مسواک کشویی یا جیبی می باشد.

این مسواک دارای طراحی زیبا و کاریردی است.

مسواک های کشویی ولدنت با دو بدنه، شفاف و مات تولید و به فروش می رسد.

دارای چهار رنگ زیبا و کاربردی است. این مسواک ها نیز در کارتن های ۱۲۵۰ تایی عرضه به بازار می شود.

مسواک کلاسیک:

مسواک هتلی کلاسیک با رنگبندی متنوعی که دارد پسند بسیاری از مشتریان بوده است. این مسواک هتلی دارای دسته مقاوم و برسی با تراکم بالا می باشد. بسته بندی مسواک هتلی کلاسیک سلفونی می باشد.

مسواک سلفونی کلاسیک

فروش مسواک هتلی ارزان

توجه به قیمت های برند های تولید کننده محصولات هتلی و خرید با کیفیت ترین و در عین حال ارزان ترین محصول نیازمند کسب اطلاعات مفید و جامعی از تامین کنندگان محصولات هتلی می باشد. مجموعه هتلداری آراد به عنوان یکی از برترین تامین کنندگان ملزومات استاندارد و با کیفیت هتلی در طی سالیان طولانی فعالیت خود توانسته برترین برند های تولید کننده محصولات هتلی را به بازار عرضه نماید.

رضایت مشتریان از خرید و تکرار سفارشات گذشته نشان دهنده جلب اعتماد مشتریان این مجموعه از بابت کیفیت و قیمت محصولات می باشد.

اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین محصولات هتلی با قیمتی مناسب می گردید می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش مسواک هتلی ارزان

سایت خرید و فروش مسواک هتلی ارزان

فروش مسواک هتلی ارزان و انواع مسواک هتلی در طرح ها و بسته بندی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام