خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / قیمت صابون هتلی طراوت جهت خرید عمده

قیمت صابون هتلی طراوت جهت خرید عمده

قیمت صابون هتلی طراوت در اکثر سایت ها و در بازار بسیار بالا است اما شما می دانید چرا؟ علت بالا بودن قیمت صابون هتلی طراوت در سایت ها و در بازار زیاد بودن واسطه ها می باشد. شرکت خدمات هتلداری آراد اینجاست تا به شما مصرف کنندگان عزیز کمک کند. شرکت خدمات هتلداری آراد بدون واسطه با قیمت نمایندگی محصولات مورد نظرتان را در اختیار شما عزیزان می گذارد تا ضمن خرید عمده بتوانید از یک مرکز تمامی محصولات مورد نظر خود را تامین کنید.

صابون یکی از مهم ترین شوینده هایی است که همه ما از آن در روز مره برای نظافت دست هایمان استفاده می کنیم. حال که در روز های پر خطر ویروس هستیم باید از صابون های قوی و مطمئن برای نظافت دست هایمان استفاده کنیم.

صابون های هتلی مصارف گوناگونی دارد. برای مثال این صابون ها مناسب مصرف مسافران در هتل ها، اقامتگاه ها، سوئیت ها، ویلا ها و کلبه ها و همچنین برای بیمارستان ها و مراکز درمانی می باشد.

صابون هتلی طراوت

صابون هتلی طراوت یکی از خوش بو ترین و قوی ترین نوع صابون های هتلی است که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته است. این صابون هتلی در بسته های ۱۶ و ۱۲ گرمی تولید و در کارتن های ۳۰۰ الی ۴۰۰ عددی بسته بندی می شود. لازم به ذکر است که حداقل سفارش این محصول ۵ کارتن می باشد. صابون هتلی طراوت با بسته بندی های زیبای پلیسه و سلفونی تولید می شود.

"قیمت

برند طراوت صابون هتلی دیگری با نام صابون هتلی لادن تولید کرده است. این صابون هتلی با وزن ۱۲ گرمی و بسته بندی پلیسه موجود می باشد. تعداد این صابون هتلی در هر کارتن ۴۰۰ عدد می باشد.

صابون هتلی لادن

برند های دیگر صابون هتلی:

شرکت خدمات هتلداری آراد به جز صابون طراوت با شرکت های معتبر دیگری نیز در حال فعالیت می باشد. صابون های هتلی در برند های مختلفی می باشند که میتوان از آن ها به چند نمونه اشاره کرد.

  1. صابون هتلی ایوان: صابون ایوان با بسته بندی سلفونی و وزن ۱۰ گرمی می باشد.
  2. صابون هتلی پیروز: این صابون هتلی در وزن های مختلف ۱۲ و ۱۵ گرمی بوده و بسته بندی های آن به صورت پلیسه و سلفونی است. همچنین صابون پیروز یک بسته بندی ۱۰ تایی دارد که وزن آن ۱۹ گرم است.
  3. صابون هتلی هیراد: این صابون هتلی با وزن ۱۶ گرمی و بسته بندی سلفونی می باشد.
  4. صابون هتلی آتنا: صابون آتنا با بسته بندی سلفونی و وزن ۱۶ گرمی تولید می شود.

به علاوه طراوت محصولات دیگری نظیر شامپوهای سر و بدن هتلی هم تولید می کند. شامپوهای هتلی طراوت با بسته بندی مکعبی بوده و وزن آن ۳۰ گرم است. تعداد در کارتن این شامپو های هتلی ۳۰۰ عدد در هر کارتن می باشد.

اگر شما یکی از صاحبان هتل، بیمارستان، مراکز تفریحی هستین حتما برای مصرف کنندگان خود کیت های بهداشتی تهیه می کنید که لوازم بهداشتی مانند شامپو بدن و سر، صابون، حوله، دمپایی، خمیر دندان، مسواک و … می گذارید. اما شما به دلیل بالا بودن قیمت های داخل بازار مجبور به حذف چند مورد از لوازم بهداشتی شده اید؟ شرکت خدمات هتلداری آراد به کمک شما عزیزان آمده است تا با ارائه با کیفیت ترین محصولات با قیمت نمایندگی این فرصت را به شما دهد تا تمامی لوازم بهداشتی را برای مصرف کنندگان عزیزتان تهیه کنید.

چاپ لوگو:

همچنین شما عزیزان می توانید برای به یاد ماندن نام و آرم خود لوگو موردنظر خود را بر روی محصولات چاپ کرده و حتی چندین محصول را انتخاب کرده و پک مخصوص با لوگو خود را تهیه کنید. همانطور که می دانید چاپ لوگو و آرم مخصوص شما منجر می شود که نام شما در ذهن همگان باقی بماند.

مراجعه کنندگان شما با دیدن پک های مخصوصی که تهیه می کنید و لوگویی که بر روی آن چاپ شده، خاطره خوبی از اقامت در هتل ها و اقامتگاه های شما برایشان به یادگار می ماند. این کار نه تنها رضایت مشتریان شما را به همراه دارد بلکه نوعی تبلیغات برای شماست.

لازم به ذکر است که لوگو مخصوص شما بر روی تمامی محصولات نظیر شامپوها، صابون ها، دمپایی های هتلی، پاشنه کش، مسواک و خمیردندان و سایر ملزومات هتلی قابل چاپ بوده و در مورد صابون های هتلی تنها بر صابون هایی که بسته بندی پلیسه دارند لوگو مورد نظر چاپ می شود.

چرا خدمات هتلداری آراد

حتما تا به حال متوجه شده اید که وجود واسظه ها باعث شده است که شما محتمل هزینه های زیادی شوید. حذف واسطه ها منجر می شود که خرید محصولات مستقیما از کارخانه باشد و شما بدون واسطه و با قیمت درب کارخانه محصولات موردنظر خود را تهیه کنید. خدمات هتلداری آراد با عهده دار بودن عاملیت فروش خرید بدون واسطه را برای شما ممکن کرده است.

قیمت صابون هتلی طراوت

با توجه به نوسانات بازار و تغییر قیمت از سمت نمایندگی قادر به درج قیمت دقیق نمی باشیم. اما برای اطلاع بیشتر از قیمت ها فقط کافیست از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید. برای خرید صابون هتلی طراوت از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را ثبت کنید تا بلافاصله پس از سفارش محصولات مورد نظرتان از کارخانه خارج و به هر کجای کشور که هستید در عرض ۷۲ ساعت کاری ارسال شود و درب محل خود تحویل گیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

خدمات هتلداری آراد شامپو هتلی

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب را از شرکت خدمات هتلداری آراد برای مصرف کنندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام