خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / سایت فروش مسواک هتلی ولدنت

سایت فروش مسواک هتلی ولدنت

فروش مسواک هتلی ولدنت از طریق این سایت آغاز شد. مسواک های ارائه شده دارای کیفیت بالا و استاندارد می باشند و با قیمتی مناسب به فروش می رسند.

مسواک ها از جمله وسایلی هستند که جهت رعایت بهداشت دهان و پاکیزگی هر چه بیشتر دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. اکثریت افراد به سپیدی و عدم پوسیدگی دندان های خود اهمیت می دهند و آن را بسیار مهم تلقی می کنند. در مسافرت ها نیز این موضوع به همین میزان دارای اهمیت است.

انواع مسواک هتلی

مسواک های هتلی ارائه شده توسط مجموعه هتلداری آراد از بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید شده در کشور هستند که مورد توجه بسیاری از هتلداران و خریداران این محصول قرار گرفته اند. مسواک ها در طرح ها، رنگ ها، جنس برس ها و برند های تولیدی با یکدیگر متفاوت هستند.

مسواک هتلی عمده

اگر بخواهیم به صورت مجزا به معرفی انواع مسواک های ختلی این مجموعه بپردازیم، به شرح ذیل می باشد:

مسواک هتلی سیلور:

مسواک سیلور یکی از محبوب ترین مسواک های مجموعه می باشد که دارای برس با سختی متوسط بوده و در رنگ بندی متنوع تولید می شود. بسته بندی مسواک های سیلور وکیوم کارتی همراه آویز می باشد. مسواک های سیلور را می توان در کارتن های ۶۰۰ تایی خریداری کرد.

مسواک هتلی سیلور

مسواک هتلی دورکو:

مسواک هتلی دورکو همانند مسواک سیلور در رنگ بندی زیبا و با برس دارای سختی متوسط می باشد. تفاوت این مسواک با مدل سیلور، در بسته بندی آن ها می باشد. مسواک دورکو نیز در بسته بندی وکیوم شده اما بدون کارت می باشد. از این جهت این مدل برای مراکزی که دارای جعبه اختصاصی برای مسواک هستند یا کیف های سلامت که در مجموع فضای کمتری دارند مناسب می باشد. مسواک های دورکو در کارتن های ۱۴۴۰ تایی به فروش می رسد.

مسواک هتلی پ پ

مسواک هتلی سی گل:

مسواک هتلی سی گل کمی از ۲ مدل قبل متفاوت می باشد. دسته مسواک سی گل پنهن تر و زخیم تر بوده و این مسواک دارای قاپک یا درپوش نیز می باشد. مراکزی که دارا بودن درپوش برایشان مهم است، مسواک سی گل می تواند انتخابی مناسب و مقرون به صرفه باشد. مسواک های سی گل نیز در کارتن های ۴۰۰ تایی به فروش می رسند.

مسواک هتلی سی گل

مسواک کودک l90:

مسواک های کودک ال نود نیز، همانطور که از اسمش پیداست، مخصوص کودکان می باشد و در سایز کوچک با بسته بندی جذاب برای کودکان تولید شده است. مسواک های کودک ال نود را می توانید در بسته های ۵۷۶ تایی تهیه فرمایید.

پک مسواک و خمیر دندان:

و اما یکی از جداب ترین و هیجان انگیز ترین محصولات این مجموعه که مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفت، پک مسواک و خمیر دندان  هتلی می باشد. این پک شامل یک عدد مسواک سیلور و یک عدد خمیر دندان ۷ گرمی در بسته بندی وکیوم کارتی می باشند. پک مسواک و خمیردندان را می توانید در کارتن های ۶۰۰ تایی سفارش دهید.

پک خمیر دندان پاتریکس

مسواک هتلی ولدنت تاشو:

همانطور که می دانید یکی از مسواک های هیجان انگیر و متفاوت، مسواک های تاشو می باشند که به دلیل جاگیری کم، قابل حمل بودن، دارا بودن درپوش سر خود مورد توجه قرار گرفته اند. این مسواک ها در ۴ رنگ زیبا و در ۲ مدل مات و شفاف تولید و عرضه می شوند. مسواک های تاشو را می توانید در کارتن های ۱۲۵۰ تایی تهیه نمایید.

مسواک هتلی ولدنت

مسواک سلفونی سیلور:

یکی از تولیدات جدید این مجموعه، مسواک سلفونی می باشد. دلیل تولید مسواک سلفونی را می توان ۲ شاخصه دانست:

  1. کاهش قیمت مسواک که به دلیل بسته بندی وکیوم بالاتر بود
  2. تامین نیاز مشتریانی که نیاز به مسواک با کیفیت خوب و بسته بندی بهداشتی داشتند، اما بسته بندی وکیوم در جعبه هایشان جا نمی گرفت

از این رو مسواک های سیلور را با بسته بندی سلفونی و با قیمت پایین تر عرضه کردیم.

پک مسواک و خمیر دندان سلفونی

پک مسواک و خمیر دندان سلفونی:

همانطور که در عکس بالا مشاهده می فرمایید پک مسواک و خمیر دندان را نیز به جهت جای گیری کمتر و ارزان تر شدن، در بسته بندی سلفونی تولید کردیم تا مشتریانی که نیازمند این مدل هستند را نیز بتوانیم پاسخگو باشیم.

مسواک هتلی ولدنت

یکی از بهترین برند های تولیدی مسواک هتلی ولدنت نام دارد. این مسواک با دارا بودن برسی یکدست و یک اندازه با میزان سختی و نرمی متعادل و در رنگ های متنوعی تولید می گردد.

مدل های تولید شده مسواک هتلی ولدنت در دو نوع زیر می باشد:

  • مدل کلاسیک
  • مدل کشویی

در مسواک هتلی کلاسیک، بسته بندی به شکل سلفونی یا جعبه انجام می گردد و امکان چاپ لوگو هتل بر روی جعبه نیز وجود دارد. تعداد مسواک ها در کارتن ۱۲۵۰ عدد می باشد.

مسواک هتلی

مدل کشویی مسواک هتلی ولدنت یک طرح زیبا و کاربردی با جای گیری بسیار کم است. به این شکل که دسته و برس مسواک از هم جدا شده و برس در داخل دسته به منظور محافظت و حفظ بهداشت قرار می گیرد. این مدل در کارتن های ۱۲۰۰ عددی ارائه می شود.

مسواک هتلی ولدنت

رنگ بندی مسواک های هتلی ولدنت به این شرح می باشد:

  • قرمز
  • بنفش
  • سبز
  • آبی
  • زرد

فروش مسواک هتلی ولدنت

فروش این مسواک ها با استقبال زیادی مواجه بوده است. رنگبندی و طرح های شکیل و جالب توجه و همچنین قیمت بسیار ارزان تر نسبت به مدل های دیگر از جمله ویژگی های مسواک هتلی ولدنت می باشد. خریداران محترم می توانند جهت سفارش این محصولات با شماره های زیر تماس حاصل نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

سایت خرید انواع مسواک هتلی

خرید انواع مسواک هتلی از طریق این سایت خریدی به صرفه و اقتصادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام