خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید صابون تک نفره ارزان

خرید صابون تک نفره ارزان

برای خرید صابون تک نفره ارزان و با کیفیت دچار مشکل شده اید.

شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بالا و با بهترین خدمات دهی در اختیار شماست.

شرکت خدمات هتل داری اراد در زمینه محصولات هتلی و بهداشتی در فعالیت است.

ما محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت درب کارخانه. به طور مستقیم به شما مصرف کنندگان عزیز تحویل خواهیم داد.

همه ی ما میدانیم که  نظافت فردی در زندگی روز مره حائز اهمیت است.

شرکت خدمات هتلداری آراد برای همه ی بیمارستان ها، مراکز گردشگری، هتل ها و… محصولات تک نفره ای را در نظر گرفته است. که با بهترین مواد اولیه و با بهترین کیفیت تولید میشوند.

محصولات هتلی:

در این روز ها نظافت دست و صورت خیلی مهم است. و برای این کار نیاز به شوینده های باکیفیتی است.

اما آیا در هتل ها و بیمارستان ها و… میشود. از صابون، شامپو، و دیگر محصولات بهداشتی شخصی را به طور عمومی در اختیار مردم گذاشت؟ خیر ما برای حل کردن این مشکل امده ایم.

هتل داران و بیمارستان ها و… میتوانند. با خرید محصولات تک نفره هتلی برای هر یک از مصرف کنندگان خود (صابون یا شامپو و لوازم بهداشتی دیگر ).باعث افزایش رعایت بهداشت  فردی شوند.

صابون تک نفره هتلی

امروزه با افزایش رو به رشد بیماری های عجیب و ویروسی که سرایت کننده می باشد. رعایت بهداشت فردی برای اشخاص از الویت و جایگاه ویژه ای برخوردار است. مخصوصا در مکان های عمومی مثل هتل ها، بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز تفریحی گردشگری.اینجاست که بحث محصولات بهداشتی هتلی مورد توجه قرار می گیرد.

محصولات بهداشتی هتلی مثل شامپو و صابون هتلی، مسواک و خمیردندان، ملزومات مصرفی هتلی، دمپایی های یکبار مصرف و حوله ای هتلی و غیره را شامل می شود.

محصولات هتلی، محصولاتی هستند که بسته بندی و اندازه آن از سایر محصولات معمولی کوچکتر و گرماژ پایین تر می باشند. حمل و نقل کردن آنها در مسافرت راحت تر و سبک تر است. در بسته بندی های یکبار مصرف تولید و در بازار توزیع می شود.

انواع صابون های تک نفره

شرکت خدمات هتلداری آراد انواع صابون ها با برند های متفاوت و باکیفیت را دارا میباشد. این برندها که از برندهای برتر و محبوب بازار می باشند. عبارتند از: طراوت، پیروز، ایوان. بسته بندی های صابون ها به دو صورت پلیسه و سلفون دار می باشد. خرید صابون تکنفره ارزان در وزن های ۱۰، ۱۲، ۱۵ و ۱۶ گرمی از مرکز خدمات هتلداری آراد امکان پذیر است.

صابون کرم دار گرد و بیضی  پلیسه در برند کرشمه که با کیفیت بالایی برخوردار است .در حجم ۲۰ گرمی در پنج رنگ مختلف و در کارتن های ۳۰۰ عددی تولید و به بازار ارائه می شود.

صابون هتلی کرشمه

صابون پیروز یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین صابون های هتلی موجود در بازار می باشد. انواع بسته بندی این برند پلیسه و سلفونی است. در وزن ۱۲ و ۱۵ گرم تولید می شود. در کارتن های ۴۰۰ عددی بسته بندی می شود و از درب کارخانه به دست شما مصرف کنندگان در هر کجای کشور که باشید می رسد.

مرکز آراد ارسال سفارش با باربری های معتبر و امین. به سراسر کشور را دارد. شما در هر کجای ایران عزیز باشید. می توانید از مرکز آراد خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید.

صابون هتلی پیروز

صابون های khs  با بالا ترین سابقه کار و با بیشترین میزان تولید در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد.بسته بندی های این صابون ها گرد پلیسه می باشد.این صابون بدون مواد مضر برای دست ها است. گرماژ این محصول ۱۵ گرمی است با تعداد در کارتن ۵۰۰ تایی.

صابون هتلی khs

صابون های سلفونی طراوت در حجم های ۱۶ گرمی هستند. که دارای رایحه بسیار خوش بو می باشند. تعداد در کارتن صابون های طراوت ۳۵۰ تایی می باشد.

خرید صابون تک نفره ارزان

برای خرید صابون تک نفره هتلی ارزان می توانید با استفاده از راه های  ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در ارتباط باشید. و سفارش خود را ثبت کنید. تا کمتر از ۷۲ ساعت محصول خود را در هرکجای کشور که هستید تحویل بگیرید.

شماره تماس خدمات هتلداری آراد

مرکز خدمات هتلداری آراد:

در این مرکز ما تمام تلاش خودمان را می کنیم که با حذف واسطه ها، و خرید از درب کارخانه محصولاتی با قیمت تمام شده بسیار ارزان. با کف قیمت بازار شما عزیزان خریدی با حاشیه سود بالا را تجربه نمایید.

همچنین شما می توانید تمام محصولات سفارشی خود را با چاپ لوگو سازمانی سفارش سازی نمایید. ارسال محصولاتی که با چا لوگو می باشد. تقریبا ۳۰ روز کاری طول می کشد.

پس اگر شما هتلداران عزیز، برای عید می خواهید محصولاتی با چاپ لوگو خودتان را در اختیار مسافرانتان قرار دهید. هرچه سریعتر و از همین حالا با مرکز آراد تماس گرفته و سفارشات عید خودتان را خریداری نمایید.

قیمت صابون هتلی ارزان

با توجه به نوسانات بازار ما نمی توانیم قیمت های به روز را در سایت قرار دهیم. فقط کافیست راه های ارتباطی ما را در سایت مشاهده کنید. و با یک تماس تلفنی شما عزیزان می توانید. با مشاوران متخصص ما در امر فروش و ارسال سفارش.از مشاوره های تخصصی مرکز خدمات هتلداری آراد بهره مند گردید.

اما با تماس با همکاران ما می توانید قیمت دقیق محصول را بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

خدمات هتلداری آراد شامپو هتلی

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب

شامپو و صابون هتلی قیمت مناسب را از شرکت خدمات هتلداری آراد برای مصرف کنندگان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام