خدمات هتلداری آراد
خانه / دمپایی هتلی / تولید کننده دمپایی هتلی و بیمارستانی ارزان

تولید کننده دمپایی هتلی و بیمارستانی ارزان

تولید کننده دمپایی هتلی و بیمارستانی ارزان سطح تولیدات خود را به صورت عمده انجام می دهد. دلیلی این امر وجود مشتریان زیاد برای این محصولات در بازار ها می باشد و این تولیدی ها باید پاسخگوی خریداران باشند.

تولید کننده دمپایی هتلی

دمپایی هتلی و بیمارستانی را حتما تا به حال دیده اید. این دمپایی ها اغلب از جنس پلاستیک می باشند که دارای وزن سبکی هستند که خود یک مزیت عالی برای آن ها محسوب می شود و دلیل پر طرفدار بودن شان همین امر می باشد.

ویژگی های دمپایی هتلی و بیمارستانی

دمپایی  در زمره پک های بهداشتی هتلی و بیمارستانی قرار دارد که وجود شان بسیار ضروری می باشد. این دمپایی ها در نمونه های متفاوتی هستند که بر اساس ویژگی هایی که دارند مناسب برای استفاده در هتل ها و بیمارستان ها شده اند. برای آگاهی بهتر خوب است که ویژگی های این دمپایی را بیان کنیم که عبارتند از:

  • سبک بودن
  • قیمت ارزان
  • تنوع در رنگ
  • تنوع در طرح

رنگ بندی دمپایی هتلی

تولید کننده دمپایی هتلی این محصولات را از نظر عوامل متعددی در نمونه های متفاوت تولید می کند. تنوع در محصولات سبب می شود نظر و سلایق مشتریان در گروه های سنی مختلف پوشش داده شود. از جمله عوامل مهم و تاثیر گذار رنگ بندی دمپایی ها می باشد که در رنگ های دخترانه و پسرانه می باشند. چند نمونه از دمپایی های پر فروش در رنگ های مختلف عبارتند از:

  • دمپایی هتلی و بیمارستانی صورتی
  • دمپایی هتلی و بیمارستانی سفید
  • دمپایی هتلی و بیمارستانی آبی
  • دمپایی هتلی و بیمارستانی سبز
  • دمپایی هتلی و بیمارستانی زرد

تولیدی دمپایی هتلی

تولید کننده دمپایی هتلی

در کشور ما تولید کننده دمپایی هتلی بسیار زیاد است. این دمپایی ها در نمونه های مختلف هستند که برخی از جنس پلاستیک و برخی حوله ای هستند. جنس های متفاوت سبب می شود مشتریان بتوانند هر کدام از نمونه ها را بخواهند بنا به سلیقه خود خریداری کنند. یکی از محبوب ترین مدل های دمپایی هتلی، دمپایی های یکبار مصرف هتلی اسپان باند می باشند که به دلیل قیمت مناسب، ظاهر خوب و دارا بودن امکان چاپ، به این جایگاه دست یافته اند.

چاپ اختصاصی

این شرکت به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کننده دمپایی هتلی آماده همکاری با هتل ها، استخر ها و سایر مراکز مرتبط می باشد.

دمپایی هتلی و بیمارستانی ارزان

در خرید دمپایی هتلی و بیمارستانی ارزان بودن بسیار مهم است و ملاک خرید بسیاری تاز خریداران می باشد. دمپایی هایی که از جنس الیاف هستند معمولا قیمت ارزان تری دارند و به همین سبب نسبت به دمپایی های هتلی حوله ای دارای بازار فروش به راه تری هستند. این دمپایی به طور عمده در تولیدی ها ساخته می شوند و در بازار های اینترنتی و شهری برای عرضه آماده می شوند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

دمپایی هتلی یک لایه

سایت خرید انواع دمپایی هتلی ارزان قیمت

انواع دمپایی هتلی در رنگ ها و طرح های مختلف در این سایت با قیمتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام