خدمات هتلداری آراد
خانه / دمپایی هتلی / مرکز تولید دمپایی هتلی یکبار مصرف

مرکز تولید دمپایی هتلی یکبار مصرف

در مرکز تولید دمپایی هتلی یکبار مصرف انواع دمپایی مناسب جهت هتل و بیمارستان در طرح و رنگ بندی متنوعی تولید و در بازار عرضه می شود.

دمپایی نوعی پوشش محافظ پا است که هم در منزل و هم در محیط بیرون از منزل مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از نمونه های تولید شده دمپایی، دمپایی هتلی نام دارد. این محصول یکی از ملزومات با اهمیت در هتل ها است؛ که هتل داران نسبت به انتخاب جنس و رنگ و طرح های آن با تنوع بسیار و البته نرخ های متفاوتی روبرو هستند.

دمپایی حوله ای

همانطور که می دانید دمپایی هتلی یکی از اقلام محبوب در مراکز خدماتی رفاهی نظیر هتل ها، مراکز گردشگری و مکان های عمومی هستند.

بعضی از هتلداران عزیز استفاده از دمپایی پلاستیکی را ترجیح می دهند. اما امروزه به دلیل رعایت بهداشت فردی و جلوگیری از سرایت بیماری های مسری، استفاده از دمپایی هتلی یکبار مصرف بیشتر طرفدار دارد.

مزایای دمپایی یکبار مصرف هتلی:

  • از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار است.
  • از نظر بهداشتی مورد تایید تر است.
  • امکان چاپ لوگو اختصاصی هتل بر روی آن ها وجود دارد
  • آبگیری بهتری دارد

شرکت خدمات هتلداری آراد که تولید دمپایی هتلی یکبارمصرف را دارد.انواع دمپایی یکبار مصرف شامل: دمپایی های تک لایه و چند لایه، طرح سنتی، دمپایی انگشتی، حوله ای و … آماده عرضه محصولات خود با بهترین قیمت می باشد.

خرید دمپایی هتلی

انواع تولید دمپایی هتلی یکبار مصرف:

نمونه مدل های تولیدی در مرکز آراد به شرح ذیل می باشد:

تک لایه اسپان باند با کد ۱۱۲:

همانطور که از نامش مشخص است، کفه و رویه این مدل از یک لایه پارچه اسپان باند می باشد. بسیار سبک و راحت است. برای مصارف کوتاه مدت تر می باشد. از تمامی مدل های دیگر ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

دمپایی رویه ۳ لایه در کد ۱۲۲:

در این مدل فقط رویه کفش از سه لایه پارچه به هم دوخته شده درست می شود. استقامت آن کمی بیشتر از مدل قبلی است.

مدل دمپایی هتلی ۳ لایه اسپان باند با کد ۱۲۳:

در این مدل کفه و رویه از سه لایه پارچه اسپان باند به هم دوخته شده درست شده است. باعث بالا رفتن مقاومت و استحکام آن می شود. برای مصارف بلند مدت تر استفاده می شود.

دمپایی حوله ای

دمپایی حوله ای:

این مدل یکی از بهترین انواع دمپایی هتلی می باشد که به دلیل جنس حوله ای آن بسیار مقاوم، آبگیری بالا، ضخیم و نرم می باشد. اما نسبت به سایر مدل ها کمی قیمت بالا تری دارد و معمولا هتل های ۴ ستاره و ۵ ستاره از مشتریان پر و پا قرص این مدل می باشند.

مدل دمپایی طرح سنتی:

از مدل های جدید در مرکز خدمات هتلداری آراد دمپایی های هتلی سنتی می باشد. این مدل دمپایی مناسب اقامتگاه ها و هتل های سنتی بوده و طرفداران خاص خود را دارد.

تعداد در کارتن تمام مدل های گفته شده ۵۰۰ عدد می باشد.

دمپایی سنتی هتلی

انتخاب دمپایی هتلی مناسب

مدیران خرید هتل ها در زمان خرید محصولات و تجهیزات هتلی چندین نکته را در نظر می گیرند. در انتخاب دمپایی هتلی مناسب باید به موارد زیر توجه نمایید:

  • جنس به کار رفته
  • شرکت تولید کننده
  • قیمت دمپایی هتلی
  • یکبار یا چند بار مصرف بودن
  • رنگ و طرح مورد نظر
  • مراکز عرضه کننده دمپایی هتلی

دم پایی با چاپ آرم

تولید دمپایی هتلی یکبار مصرف

طراحان این محصول در تولید دمپایی هتلی یکبار مصرف تمامی استانداردهای ساخت یک محصول با کیفیت را رعایت نموده اند. این محصولات به صورت تک لایه، چند لایه و حوله ای  و در حالت جلوباز یا جلو بسته تولید می شوند. این دمپایی ها جهت استفاده در بیمارستان ها و استخر ها نیز کاربرد بسیاری دارند.

انواع جنس های دمپایی هتلی

چندین جنس مختلف در تهیه دمپایی هتلی مورد استفاده قرار گرفته است که به شرح زیر می باشد:

  • دپایی هتلی پارچه ای
  • دمپایی هتلی پلاستیکی
  • دمپایی هتلی حوله ای
  • دمپایی هتلی رو فرشی

دمپایی لسپان باند هتلی

چاپ لوگو بر روی دمپایی هتلی

یکی از راه های جذب مشتری و به نوعی انجام تبلیغات برای هتل خود، چاپ لوگو مورد نظر شما بر روی محصولات می باشد. شما با انجام چاپ لوگو محصولی خاص تر و شکیل تر را به مشتریان ارائه می دهید. با این کار مشتریان با خاطره خوشی از شما یاد کرده و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه می کنند. به علاوه با چاپ لوگو بر روی محصولات شما یک تبلیغات کم هزینه ای را برای خود انجام داده اید.

دمپایی هتلی یکبار مصرف و قیمت در بازار

قیمت گذاری روی محصول هتلی دمپایی یکبار مصرف، با توجه به جنس و طرح آن انجام گرفته است. قیمت های ارائه شده توسط این گروه عرضه کننده، بسیار مناسب و منصفانه می باشد و خریداران می توانند با خیالی آسوده این محصول را خریدارای نمایند.

جهت سفارش ملزومات هتلی مورد نیاز خود می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

خرید دمپایی هتلی یکبار مصرف:

وجود واسطه ها تاثیر زیادی در قیمت محصولات دارد اما شرکت خدمات هتلداری آراد با حذف واسطه ها شرایطی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه خریداری کنید. شما می توانید از هر کجای ایران محصولات انتخابی خود را سفارش دهید و طی دو تا سه روز کاری برای شما عزیزان ارسال می شود. جهت خرید دمپایی هتلی یکبار مصرف به صورت مستقیم و به قیمت درب کارخانه با مشاوران ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما و ثبت سفارشاتتان می باشد.
امکان ارسال محصولات به سراسر کشور وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

مراکز پخش عمده دمپایی هتلی

پخش عمده دمپایی هتلی در کیفیت ها و رنگ های متنوع و انواع مختلف، در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام