خدمات هتلداری آراد
خانه / حوله هتلی / خریدار عمده حوله هتلی در تهران

خریدار عمده حوله هتلی در تهران

خریدار عمده حوله هتلی در تهران و دیگر شهرستان ها به منظور خرید این محصول هتلی به این سایت مراجعه نماید. حوله های هتلی در رنگ بندی ها و طرح های متنوع و بسیار شکیل به بازار خرید و فروش عرضه شده اند.

امروزه رعایت بهداشت فردی و حفظ تندرستی در سفر ها یکی از اصلی ترین شرایط داشتن سفری خوش و لذت بخش می باشد. اغلب هتل داران با توجه به این موضوع مهم شرایط و وسایل مورد نیازرا در اتاق هتل ها برای مسافران آماده نموده اند تا موجبات رضایت و آرامش خاطر را برای میهمانان خود فراهم نمایند.

حوله هتلی: محصول هتلی پر فروش

یکی از مهم ترین ملزومات هتلی که  بسیار مورد توجه و استقبال مصرف کننده ها قرار می گیرد حوله هتلی نام دارد.
حوله های بزرگسالان به دلیل اینکه حجم زیادی را در بر میگیرند و موجب سنگینی بار و چمدان ها می گردند حمل آنها یک معضل برای مسافران تلقی می شود.
به همین منظور شرکت ها و کارخانجات تولیدی حوله و تن پوش در کشور اقدام به تولید و طراحی حوله های هتلی نموده اند که باری را از دوش مسافران بردارند!
حوله های هتلی در مدل های زیر ارائه شده اند:

  • زیر پایی
  • حوله دستی
  • حوله حمام

فروش حوله هتلی ارزان

ویژگی های حوله هتلی

خریدار عمده حوله هتلی در زمان انتخاب یک حوله مناسب باید شرایط و ویژگی هایی را در نظر داشته باشد تا جنس مناسب و مشتری پسندی را خریداری نماید.
بر اساس تحقیقات موسسات هتل داری و جهانگردی مشخص شده است که ۹۴% از مسافران به کیفیت سرویس های حوله بسیار اهمیت می دهند.
ویژگی هایی که برای حوله هتل ها از نظر مسافران حائز اهمیت بوده شامل نرمی و تمیزی و حتی مواد اولیه مورد استفاده در حوله بوده است.
در ادامه به اختصار در مورد این ویژگی ها صحبت خواهیم کرد:

  • نخ حوله یکی از مواد تولید است که می بایست از پنبه مرغوب با تاب مطلوب تولید شده باشد. تاب نخ مطلوب حوله باعث لطافت بعد از شستشو می شود.
  • نکته دیگر که در موقع بافت و تولید اهمیت زیادی دارد تراکم تار و پود در بافت است. زیرا تراکم غیر مطلوب در تار و پود حوله موجب می شود که بعد از شستشو از کیفیت آبگیری و ظرافت حوله کاسته شود.
  • رنگ حوله های هتلی می بایست ثابت باشد و در هنگام شستشو رنگ پس ندهد. البته تا جای ممکن حوله های هتلی را به رنگ سفید انتخاب و خریداری می نمایند که نهایتا آرم هتل بر روی ان وجود داشته باشد.
  • ضد بو بودن و قابلیت جذب آب نیز از مهم ترین نکات می باشد. حوله های هتلی که زود بو می گیرند به هیچ وجه خوشایند مسافران نیستند و همچنین آبگیری حوله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
  • وزن و ابعاد حوله هتلی باید به اندازه و مناسب باشد. حوله های با ابعاد کوچک ناخوشایند می باشند و حوله های سنگین موجب نارضایتی مصرف کنندگان خواهد شد.

حوله سفید هتلی

مزایای حوله حمام و زیر پایی

مزایای بسیار در خرید این نوع حوله های هتلی وجود دارد. در زیر به چند مورد آنها اشاره می نماییم:

  • خشک شدن سریع: یکی از مشکلات شایع در هتل ها زمان دیر خشک شدن حوله ها پس از استفاده می باشد که این مشکل هم گریبان مسافر را می گیرد و هم کارکنان هتل را که مجبور می کند که حوله ها را مرتبا جایگزین کنند. مسافران بیشتر دوست دارند پس از استفاده از حوله آن را آویزان کرده تا دفعه بعد مجددا استفاده کنند. اگر حوله سریع خشک شود دیگر محیطی برای رشد قارچ ها نخواهد بود.
  • تمیز و درخشان هستند: زمانی که حوله ها در اختیار مسافران قرار می گیرند کیفیت فوق العاده آن را از ظاهرشان تشخیص می دهند. این حوله ها به گونه ای طراحی می شوند که با شستشوی زیاد هم زیبا و لطیف خواهند بود.
  • تولید شده از پنبه ۱۰۰% یا پنبه مخلوط می باشند: پنبه یک ماده کاملا طبیعی است به راحتی شسته و به سرعت خشک می شود. پنبه مواد شوینده و سفید کننده را در خود نگه نمی دارد پس برای افراد با پوست های حساس هم بسیار مناسب است.

نرخ روز حوله هتلی

حوله دستی هتلی

حوله های دستی هتلی به منظور استفاده برای دست و صورت طراحی شده اند بنابراین ابعاد کوچک تری دارند.
کیفیت و لطافت در این نوع حوله هتلی نیز حرف اول را می زند.
این حوله ها را می توان در کنار سینک یا روشویی قرار داد و از آنها استفاده نمود.

چاپ آرم هتل بر روی حوله هتلی

این امر را یک ویژگی مثبت فوق العاده در نظر بگیرید. زمانی که لوگو مخصوص هتل ها را بر روی حوله چاپ نمایند علاوه بر مشاهده آن در هر بار استفاده در هتل، اگر مسافران حوله هتلی را با خود به یادگار ببرند این تصویر و نام هتل را همیشه در ذهن خود هک خواهند نمود و این می تواند یک جایگاه تبلیغاتی بسیار مناسب را برای هتل به همراه داشته باشد.

خریدار عمده حوله هتلی

خریدار عمده حوله هتلی

یکی از پر سود ترین نوع خرید حوله هتلی خرید به صورت عمده می باشد.
خریدار عمده حوله هتلی با این کار می تواند بهترین و با کیفیت ترین حوله های هتلی را با حداقل قیمت خریداری نماید.
خرید محصولات هتلی معمولا به صورت جزئی و عمده می باشد. اما خریدار عمده حوله هتلی شامل تخفیفات بسیاری از این مجموعه خواهد شد.
خریدار عمده حوله هتلی علاوه بر سود بری بالا، این محصول را در تیراژ بالا و به صورت یک دست سفارش خواهد داد.
با خرید این محصول از طریق این سایت هزینه های اضافی بسیار را حذف خواهید کرد از جمله هزینه مسیر و تحمل ترافیک های بلند مدت و همچنین خستگی سفر.
محصول به صورت مستقیم و از درب کارخانه به دست خریداران خواهد رسید بنابراین موضوع وجود واسطه نیز از این مبادله حذف می شود و کاهش هزینه بسیار زیادی برای خریدارا به همراه خواهد داشت.

قطب فروش حوله هتلی

مشتریان گرامی به منظور کسب اطلاعات بیشتر و همچنین آگاهی از قیمت های استثنایی محصولات هتلی عرضه شده در این مجموعه و در نهایت ثبت سفارشات خود می توانند با شماره های درج شده در سایت تماس حاص نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

حوله برای هتل

فروش انواع حوله برای هتل با قیمت مناسب

به منظور خرید حوله برای هتل می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید. انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام