خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / نمایندگی فروش مستقیم انواع شامپو هتلی بس

نمایندگی فروش مستقیم انواع شامپو هتلی بس

انواع شامپو هتلی بس در نمایندگی فروش محصولات هتلی در این سایت به فروش می رسند. شامپو هتلی بس به عنوان یکی از بهترین و پر فروش ترین انواع شامپو هتلی در این مجموعه است.

از جمله پر مصرف ترین محصولات بهداشتی که به منظور تمیزی و چربی زدایی بدن و مو مورد استفاده قرار می گیرد شامپو و صابون هستند. این محصولات در هتل ها و مراکز اقامتی نیز موجود می باشند با این تفاوت که به صورت تک نفره و در ابعاد کوچک تری تولید می شوند و برای مصرف روزانه مهمانان هتل ها مناسب هستند.

انواع شامپو هتلی بس

شامپو هتلی بس

شامپو هتلی بس نیز یکی از محصولات هتلی با برند نام آشنای بس است. این برند پر آوازه در تولید بهترین شامپو های هتلی یکه تاز هستند و محصولات هتلی را با کیفیتی استثنایی تولید می نمایند.
شامپو هتلی بس در وزن ۳۰ گرمی تولید می شود. بسته بندی این محصول در دو مدل پر طرفدار پت و تیوپی موجود می باشد. این شامپو حاوی مواد نرم کننده ای است که می تواند پوست و موی سر را چربی زدایی نموده و زیبایی و حالت پذیری فوق العاده ای به موها ببخشد.
شامپو بدن هتلی بس نیز با انواع پوست ها سازگار است و لطافت و شادابی برای پوست به ارمغان می آورد.

شامپو هتلی بس

فروش مستقیم انواع شامپو هتلی بس

انواع شامپو هتلی بس در این سایت موجود است. علاوه بر شامپو های هتلی خمیر دندان هتلی بس نیز تولید شده که در کنار مسواک های هتلی به منظور پاکیزگی و درخشان کنندگی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش مستقیم انواع شامپو هتلی بس و دیگر برند ها به جهت از میان بردن واسطه ها و کاهش هزینه های خرید از این سایت انجام می شود. خریداران می توانند با تماس با شماره های موجود در خبر محصولات هتلی مورد نظر خود را سفارش دهند و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام