خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / مرجع فروش مستقیم انواع شامپو هتلی کرشمه

مرجع فروش مستقیم انواع شامپو هتلی کرشمه

انواع شامپو هتلی کرشمه ازطریق مراجع فروش به طور مستقیم به دست مشتریان می رسد. این محصولات در انواع متفاوتی هستند که توانسته اند نظر هتلداران زیادی را به خود جلب کنند و دارای بازار های عالی هستند.

شامپو صابون هتلی

علاوه بر این که شامپو ها در کارخانه های تولیدی برای مصارف خانوار در نمونه های بزرگ تولید می شوند شامپو هتلی را نیز در بازار ها عرضه می دارند. شامپو های هتلی با بسته بندی هایی مرغوب و شیک وارد معاملات می شوند تا برای تولید کننده سود آور باشند.

انواع شامپو هتلی

شامپو سر هتلی

وقتی در بازار های ایرانی برای خرید شامپو هتلی اقدام می کنیم با نمونه های مختلف مواجه هستیم که هر کدام دارای سطح کیفی خاصی هستند. بهترین آن ها نمونه های درجه یک هستند که تحت عنوان برند های مختلفی در اختیار خریداران قرار می گیرد. چند نمونه از این برند ها عبارتند از:

آشنایی با انواع شامپو هتلی کرشمه

شرکت تولیدی کرشمه با سابقه درخشانی که در عرصه تولید انواع مواد شوینده دارد توانسته است شامپو های هتلی را نیز در بهترین نمونه ها وارد بازار ها کند. شامپو هتلی کرشمه با قدرت پاک کنندگی بالایی که دارد در موقع استفاده کف زیادی می کند و برای شست و شوی قسمت های مختلف چون سر و بدن به کار می رود. این شامپو ها در رنگ های متفاوتی هستند که سبب جذب مشتریان تنوع طلب می شود. چند نمونه از این شامپو ها عبارت است از:

  • شامپو هتلی بطری
  • شامپو سر هتلی تیوپی
  • شامپو بدن هتلی تیوپی
  • شامپو هتلی با امکان چاپ لوگو اختصاصی

نرخ روز حوله هتلی

فروش مستقیم شامپو هتلی

فروش مستقیم شامپو هتلی کرشمه بیشتر از درب کارخانه انجام می شود. خریدارانی که قصد تهیه این محصولات به صورت عمده دارند می توانند با هماهنگی نیاز های خود را از واحد فروش ما تهیه نمایند. این شامپو ها با کارایی فراوانی که دارند توانسته اند مشتریان زیادی را با خود هماهنگ کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام