خدمات هتلداری آراد
خانه / محصولات هتلی / محصولات هتلی ایوان با چاپ اختصاصی رایگان

محصولات هتلی ایوان با چاپ اختصاصی رایگان

<!–nolinks–>محصولات هتلی ایوان شامل انواع شامپو تک نفره و صابون هتلی را می توانید با چاپ اختصاصی رایگان خرید کنید. مژده به صاحبان هتل ها و مراکز رفاهی ادارات دولتی و خصوصی. اگر قصد خرید محصولات بهداشتی هتلی را دارید و میخواهید آرم یا لوگوی مرکزتان بر روی محصولات چاپ شود، با ما همراه شوید. محصولات پیشنهادی ما، شامپو هتلی مکعبی و شامپو هتلی تیوپی می باشد که در رنگ بندی متنوع عرضه می شوند. همچنین امکان چاپ بر روی محصولات با رنگ های سرمه ای، قرمز، بنفش، طلایی و سبز فراهم شده است.

محصولات هتلی با چاپ

این مجموعه با دارا بودن انواع محصولات بهداشتی تک نفره ایوان و به منظور جلب رضایت مشتریان، اقدام به قبول سفارشات چاپی با شرایط فوق العاده کرده است.

این روز ها یکی از رایج ترین و خاص ترین روش های تبلیغاتی شرکت ها و هتل های چند ستاره، چاپ برند خود بر روی تک تک محصولات و اقلام مصرفی شان می باشد که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. اما این امر به دلیل شروط سخت و هزینه بالا، قابل انجام برای همه افراد نمی باشد. از این رو این مرکز قصد برگزاری جشنواره حمایت از مشتری را دارد و به واسطه آن، شرایط چاپ اختصاصی را تسهیل کرده ایم.

معرفی شامپو هتلی و صابون ایوان:

این برند قدیمی و پر طرفدار با دارا بودن انواع شامپو در گرماژ مختلف و بسته بندی های شکیل آماده ارائه و فروش محصولات خود می باشد. شامپو هاهتلی ایوان ی شامل:

  1. شامپو هتلی مکعبی ایوان
  2. شامپو هتلی تیوپی ایوان
  3. شامپو هتلی استوانه ای و طرح موج ایوان
  4. و شامپو هتلی طرح قطره می باشد.
  5. این محصولات در گرماژ ۲۵ و ۳۰ تولید و عرضه می شوند و قابلیت چاپ بر روی خود را دارند. در ادامه می توانید نمونه ای از چاپ انجام شده روی شامپو هتلی مکعبی ایوان را مشاهده نمایید:

محصولات هتلی ایوان

نحوه سفارش و خرید محصولات هتلی ایوان:

جهت مشاوره و ثبت سفارشات هتلی خود می توانید از طریق شماره های درج شده با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به شما سروران هستیم. همچنین به اطلاع می رسانیم قیمت های ارائه شده، به صورت قیمت درب کارخانه بوده و محصولات ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد. جهت تهیه محصولات تنها به اندازه یک تماس فاصله دارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش کیت خیاطی هتلی

کیت خیاطی مسافرتی هتلی

کیت خیاطی مسافرتی هتلی یکی از الزامی ترین لوازمی است که باید داخل هر هتلی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام