خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / قیمت خرید انواع شامپو بدن هتلی

قیمت خرید انواع شامپو بدن هتلی

برای اطلاع از قیمت خرید انواع شامپو بدن هتلی می توانید به این سایت مراجعه نمایید. شامپو های هتلی در انواع سر و بدن با بردهای معتبر تولید و با مناسب ترین قیمت به دست مشتریان می رسد.

شامپو هتلی

شامپو از مهم ترین ملزومات مورد نیاز در زندگی افراد می باشد. بدن یا موی سر انسان به سرعت دچار آلودگی می شود و در صورت عدم رفع این آلودگی ها، بیماری ها و امراض مختلفی گریبانگیر افراد می گردد. با استفاده از مواد شوینده بدن و مو، سلامت و بهداشت بدن تضمین می شود. از جمله این مواد شوینده می توان به شامپو ها اشاره کرد. انواع شامپو ها به صورت مصرف روزانه و یا تک نفره تولید شده اند. هتل داران به منظور رفاه حال مسافران محصولات بهداشتی از جمله شامپو را در اتاق های هتل ها تعبیه نموده اند.

شامپو هتلی

انواع شامپو هتلی

شامپو های هتلی در دو نوع سر و بدن تولید می شوند. کارخانجات بزرگ و معتبری تهیه این محصولات را بر عهده دارند. بسته بندی این شامپو ها در اشکال مختلفی صورت گرفته است که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  • شامپو هتلی با بسته بندی ساشه
  • شامپو هتلی با بسته بندی قوطی
  • شامپو هتلی با بسته بندی تیوپی
  • شامپو هتلی با بسته بندی اکونومی
  • شامپو هتلی با بسته بندی پت

فروش شامپو هتلی ساشه ارزان قیمتمحصولات بهداشتی هتلی ایوان

شامپو بدن هتلی

شامپو بدن هتلی به منظور ایجاد نرمی و لطافت پوست بدن شما تولید شده است. استفاده از شامپو بدن هتلی در مسافرت ها می تواند تاثیر تغییر آب و هوا را روی پوست بدن به حداقل برساند و پوست را متعادل نگه دارد. وجود مرطوب کننده ها و آب رسان ها در این شامپو ها از خشکی و پوسته پوسته شدن پوست جلوگیری می نماید و لطافت، شادابی و درخشندگی بسیاری به بدن شما می بخشد.

شامپو بدن هتلی

 خرید بهترین مارک شامپو هتلی

توجه به برند و نوع شامپو هتلی مورد استفاده، بسیار مهم می باشد. زیرا مو و پوست بدن حساس است و نسبت به هر ماده ای می تواند واکنش و حساسیت نشان دهد. برند های متنوعی برای شامپو سر و شامپو بدن هتلی ارائه شده است که پر فروش ترین ها را برای شما نام می بریم:

  • شامپو بدن و سر هتلی صحت
  • شامپو بدن و سر هتلی ایوان
  • شامپو بدن و سر هتلی کرشمه
  • شامپو بدن و سر هتلی ارمغان
  • شامپو بدن و سر هتلی طراوت

بسته بندی شامپو هتلی

قیمت انواع شامپو بدن هتلی

قیمت های پیشنهادی این مجموعه برای خریداران عزیز، به گونه ای است که باتوجه به کیفیت و کارایی محصول، کاملا منصفانه و ارزان می باشد. این موضوع به منظور جلب رضایت مشتریان برای عرضه کنندگان محصولات هتلی بسیار با اهمیت می باشد. رضایت دو طرفه از فروش و خرید محصول، موجب جلب اعتماد و همکاری های بیشتر می گردد.

شما می توانید جهت سفارش این محصول و تحویل فوری به صورت مستقیم از درب کارخانه و بدون واسطه، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام