خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / فروش شامپو هتلی ساشه ارزان قیمت

فروش شامپو هتلی ساشه ارزان قیمت

فروش شامپو هتلی ساشه ارزان قیمت توسط دو کارخانه ساویز و ارمغان با سفارش در این سایت انجام می شود. شامپو های ساشه ای ارزان قیمت به دلیل میزان و قیمت مناسب می تواند رضایت خاطر را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.

شامپو ساشه ای

شامپو هتلی ساشه

شامپو هتلی یکی از مهم ترین اقلام بهداشتی مورد نیاز هتل داران می باشد که با برند های مختلف و سایز های متفاوتی در بازار های مجازی عرضه می شود. شامپوی هتلی ساشه ای نوعی مدل بسته بندی این محصول است. بسته بندی ساشه از فویل بسیار نرمی تشکیل شده است که به راحتی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

فروش شامپو هتلی ساشه ارزان قیمت

دو برد معتبر ساویز و ارمغان تولید کننده های با کیفیت این محصول هستند که با توجه به مرغوبیت مایع شامپو و تمیزی بسته بندی آن بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته اند.

انواع برندهای شامپوهای هتلی ساشه

شامپو هتلی ساشه ساویز با وزن ۱۰ گرمی و کارتن های ۱۲۰۰ عددی دارای یک رنگ سفید است و در دو نوع سر و بدن تولید و عرضه شده است. شامپو ساشه ساویز به سبب داشتن پلی کواترنیوم ۱۰ و گلیسیرین، موجب حالت پذیری بهتر موها شده و لطافت و شادابی را برای آنها به ارمغان می آورد. این محصول مناسب برای پک های بهداشتی مراکز درمانی، بیمارستان ها، استخرها، مراکز اقامتی و هتل ها می باشد.

شامپو هتلی ساشه ارمغان با وزن ۱۳ گرمی و کارتن های ۱۰۰۰ عددی دارای چهار رنگ سبز، بنفش، آبی و زرد اراِئه می شود. این محصول مانع خشکی پوست و موی سر شده و به آسانی به لطافت آن کمک می کند.

شامپو هتلی ارمغانشامپو هتلی ساشه ساویز

فروش شامپو هتلی ساشه ارزان قیمت

این شامپوها دارای ترکیبات خاص و متفاوتی است و تا سه سال در صورت باز نشدن می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که این قابلیت با توجه قیمت ارزان محصول یک ویژگی مثبت محسوب می شود. از دیگر نکات نگه داری محصول در جای خنک یا معتدل و دور از نور خورشید می باشد تا بتواند کیفیت بالای خود را حفظ کند.

برای سفارش و اطلاع از قیمت ها می توانید با راه های ارتباطی درج شده با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام