خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / فروش انواع مسواک هتلی با حداقل قیمت

فروش انواع مسواک هتلی با حداقل قیمت

فروش انواع مسواک هتلی با حداقل قیمت در این سایت انجام می پذیرد. مسواک های هتلی ارائه شده توسط ما از بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برخوردار هستند.

از جمله ملزومات هتلی مورد نیاز در هتل ها، مسواک هتلی می باشد. اهمیت استفاده از مسواک برای سلامت دهان و دندان بر هیچ کس پوشیده نیست. داشتن دندان های سالم و زیبا در افزایش اعتماد به نفس افراد بسیار موثر می باشد. شما در هنگام مسافرت نیز ملزم به رعایت بهداشت می باشید. از این رو وجود مسواک در اتاق هتل مورد نظرتان برای شما حائز اهمیت است. مدیران خرید هتل ها باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند.

فروش انواع مسواک هتلی

انواع مسواک هتلی ارزان

در اینجا به انواع مسواک های هتلی ارزان قیمت ارائه شده توسط ما اشاره می کنیم:

  • مسواک هتلی سیلور: جنس این مسواک از کریستال صاف و شفافی می باشد و دارای برسی نرم و راحت است. این محصول در کارتن ۸۱۶ تایی عرضه می شود.

مسواک هتلی سیلور

  • مسواک هتلی دورکو: ویژگی های ذکر شده برای مسواک هتلی سیلور برای این مسواک نیز صدق می کند. تنها تفاوت آنها در بسته بندی می باشد. این مسواک ها در کارتن های ۱۴۴۰ تایی به دست مشتری می رسند.

مسواک هتلی دورکو

  • مسواک هتلی سی گل: مسواک در پوش دار سی گل به جهت وجود درپوش رعایت بهداشت در آن بیشتر می باشد و در کارتن های ۶۰۰ عددی در معرض فروش قرار می گیرند.

مسواک هتلی سی گل

  • مسواک هتلی کودک: با برسی نرم تر، مناسب برای دندان و لثه کودک است و در بسته بندی با ظاهر کودکانه قرار گرفته است. این محصول در کارتن های ۵۷۶ عددی ارائه می شود.

مسواک هتلی کودک

  • پک مسواک و خمیر دندان هتلی: این پک شامل مسواک هتلی سیلور و یک خمیر دندان پاتریکس ۷ گرمی می باشد که باهم به صورت پک بسته بندی شده اند. محصول به صورت کارتن های ۸۱۶ تایی به دست خریداران می رسد.

پک خمیر دندان پاتریکس

فروش انواع مسواک هتلی با حداقل قیمت

مسواک هتلی تا سه ماه دارای انقضا می باشد و مصرف کنندگان می توانند تا این مدت از آن استفاده نمایند. خریداران محترم می توانند این محصول را به صورت عمده برای هتل ها، بیمارستان ها، مراکز اقامتی، داروخانه ها، فروشگاه و سوپر مارکت ها و غیره با قیمتی بسیار ارزان خریداری کنند. و محصول را از درب کارخانه به صورت مستقیم و بدون وجود واسطه دریافت نمایند.
جهت سفارش می توانید با راه های ارتباطی درج شده در خبر با ما در تماس باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

سایت خرید انواع مسواک هتلی

خرید انواع مسواک هتلی از طریق این سایت خریدی به صرفه و اقتصادی را به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام