خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / شامپو تک نفره ایوان با قیمت عمده

شامپو تک نفره ایوان با قیمت عمده

شامپو تک نفره ایوان هتلی را می توانید با قیمت فروش عمده و از درب کارخانه خرید نمایید. شامپو هتلی ایوان تک نفره در بسته بندی های ۲۵ گرمی و ۳۰ گرمی تولید و عرضه می شوند. همچنین انواع بسته بندی های قوطی و تیوپی باعث انتخاب مناسب تر و خریدی دقیق تر با توجه به نیاز مشتریان شده است. اگر شما نیز از مسئولین خرید هتل های داخل و یا خارج از کشور هستید، جهت آشنایی بیشتر و خرید محصولات هتلی ایوان با ما همراه شوید.

 

شامپو تک نفره ایوان

فروش شامپو تک نفره ایوان هتلی:

ایوان یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان محصولات بهداشتی و شوینده می باشد که اکثر مردم آن را با شامپو هایش می شناسند. چند سالی است این شرکت با تولید و فروش انواع شامپو تک نفره و هتلی، گامی دگر در جهت جلب رضایت مشتریان برداشته است. این محصول که مورد استقبال فراوانی از سمت مردم قرار گرفت، در کنار صابون هتلی ایوان، جزء پرفروش های این حوزه شدند.

هم اکنون این خبر را می دهیم که امکان خرید مستقیم شامپو تک نفره ایوان از درب کاخانه با قیمت عمده فراهم شده است. یعنی شما عزیزان هر کجای کشور که هستید، می توانید از طریق این سایت و شماره کارشناسان فروشمان که در ادامه درج شده است، با ما در ارتباط باشید.

شامپو هتلی ایوان

 

خرید شامپو تک نفره ایوان:

هم اکنون می توانید تنها با یک تماس، علاوه بر آشنایی با سایر محصولات هتلی این مجموعه، اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. محصولات به صورت مستقیم از درب کارخانه ( بدون واسطه) به محل شما ارسال می شوند. بدون نیاز به هزینه های اضافه مسافرت جهت خرید محصولات مورد نظر خود، اقدام به خرید نمایید و در کمتر از ۷۲ ساعت محصولات را درب هتل خود تحویل بگیرید.

محصولات هتلی

محصولات هتلی

اگر خواهان خرید سایر محصولات هتلی نظیر: خمیر دندان هتلی ۷ و ۱۰ گرمی، مسواک هتلی، مایع دستشویی تک نفره هستید، می توانید با ما تماس بگیرید.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام