خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید صابون تک نفره مناسب مصرف زندان ها و پادگان ها

خرید صابون تک نفره مناسب مصرف زندان ها و پادگان ها

خرید صابون تک نفره مناسب مصرف زندان ها و پادگان ها از طریق مرکز عرضه محصولات بهداشتی یکبار مصرف آراد امکان پذیر شد. در این شرایط و بیماری کرونا و لزوم رعایت مسایل بهداشت فردی به خصوص در مراکز اقامتی و مراکز پرتردد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از این رو این مرکز با دارا بودن انواع لوازم بهداشتی یکبار مصرف نظیر شامپو یک نفره، صابون یکبار مصرف، مسواک و خمیر دندان یکبار مصرف آمادگی همکاری با پادگان ها، زندان ها، خوابگاه ها، ادارات و سازمان ها می باشد.

مسواک یکبار مصرف شامپو تک نفره هتلی خرید صابون تک نفره

مسواک یکبار مصرف

مسواک یکبار مصرف یکی از جمله اقلام محصولات مصرفی شخصی می باشد. که منظور از یکبار مصرف بودن آن به معنی محدوده مصرف زمانی کمتر به نسبت مسواک های شخصی خانگی می باشد. این مسواک ها دارای بسته بندی و دسته ساده تر به نسبت مسواک های خانگی هستند و برای مصارف کوتاه مدت مانند کیف سلامت بیمارستان ها، هتل ها، استفاده در پادگان ها و مراکز اقامتی مناسب می باشند.

مسواک های یکبار مصرف یا به اصطلاح مسواک هتلی دارای رنگ بندی زیبا و در انواع با در پوش و بدون درپوش می باشد. و از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر و خوش قیمت تر از انواع مسواک های موجود در بازار می باشند که هم اکنون از طریق این مرکز قابل خریداری هستند.

شماره تماس خدمات هتلداری آراد

خمیر دندان یکبار مصرف و یک نفره

، در کنار لزوم وجود مسواک در مراکز اقامتی، خمیر دندان نیز از جمله محصولات مورد نیاز به چشم می آید. این مجموعه با دارا بودن انواع خمیر دندان هتلی در وزن های ۷،۱۰ و ۱۵ گرمی در برند های مناسب و رایحه های دلپذیر آماده همکاری با سازمان ها و شرکت های مختلف می باشد.

خمیردندان هتلی ایوان قیمت خمیر دندان هتلی قیمت خمیر دندان هتلی ساویز

خرید صابون تک نفره و صابون های یکبار مصرف

خرید صابون تک نفره به انواع صابون های یکبار مصرف اطلاق می شود که در گرماژ های ۱۲، ۱۵ و ۲۰ گرمی در بازار موجود می باشند. این صابون ها به واسطه قابل حمل بودن، بسته بندی بهداشتی و گرماژ کم مناسب مصرف شخصی و کوتاه مدت هستند. از جمله صابون های این مجموعه به شرح ذیل می باشند:

خریداران محترم با توجه به نیاز خود و سایر مشخصه های مد نظر می توانند اقدام به انتخاب و خرید صابون تک نفره محصول مورد نیاز خود کنند. که مشاوران ما ضمن پاسخگویی به انواع سوالات شما، آماده ثبت سفارش مشتریان محترم از سراسر کشور می باشند.

صابون هتلی طراوت پلیسه صابون هتلی پیروز صابون هتلی طراوت سلفونی

خرید انواع لوازم بهداشتی و مصرفی زندان ها و پادگان ها و یا خوابگاه ها

قابل توجه خریداران محترم: اگر شما از جمله صاحبان هتل ها، سوییت ها، استخر ها و یا حتی از مسوولین خرید بیمارستان ها، پادگان و زندان ها و یا سایر نهاد های خصوصی و غیره خصوصی هستید می توانید تنها با یک تماس، اقدام به خرید انواع محصولات یکبار مصرف نظیر خرید صابون تک نفر  مورد نیاز خود با بهترین قیمت کنید. مشاوران ما آماده همکاری با شما هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

صابون هتلی ایوان جدید

خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه

جهت خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه با ما همراه شوید. انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام