خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / خرید شامپو هتلی ارزان

خرید شامپو هتلی ارزان

<!–nolinks–>شامپو هتلی ارزان از کجا تهیه کنیم؟ دلایل ارزان بودن این محصولات چیست؟ آیا میتوان شامپو هتلی ارزان را در برند های مختلف یافت؟ سیار محصولات هتلی نظیر خمیر دندان و مسواک و یا حتی صابون هتلی ارزان چیست؟
شامپو هتلی یکی از پرمصرف ترین و متداول ترین اقلام مصرفی هتلی ها می باشد.برخی هتلداران به دلیل قیمت بالا برای تهیه این محصولات به مشکل خورده اند و گاها دیده می شود که فقط برخی از اتاق های vip خود را شامل این محصولات می کنند. دوستان عزیز توجه کنید که وجود محصولات بهداشتی فردی در هتل ها یک الزام است. چرا که کمبود آن برای مسافران تجربه ای ناخوشایند را همراه خواهد داشت.
اما چرا گران بخرید؟

پک بهداشتی هتلی

محصولات هتلی ارزان:

محصولات هتلی خود شامل شامپو، صابون، خمیر دندان، مسواک و ده ها محصول دیگر می شوند که جزء ملزومات هتلی به حساب می آیند. این محصولات در برند های مختلف با بسته بندی های متنوعی عرضه می شوند. نوع بسته بندی،برند و گرماژ محصولات در قیمت گذاری آن ها تاثیر گذار است. اما نکته دومی که باعث افزایش قیمت این محصولات می شود، وجود واسطه ها و یا شرکت های پخش این محصولات می باشد. حال سوال اینجاست: محصولات هتلی مورد نیاز خود را از کجا تهیه کنیم؟

شامپو هتلی ارزان

خرید مستقیم شامپو هتلی ارزان:

این مرکز به عنوان یکی از عاملان فروش مستقیم کارخانه های بهداشتی در ایران و با در دست داشتن مجموعه ای متنوع از انواع محصولات در خدمت شماست. ما در این مرکز سعی کرده ایم شرایط خرید مستقیم و با بهترین قیمت را برای شما فراهم کنیم. شما عزیزان می توانید تنها با یک تماس، علاه بر بهره مندی از مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین محصول متناسب با مرکز خود، به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به مسافرت به شهر های کلان، محصولات را مستقیم از کارخانه سفارش داده و درب هتل خود تحویل بگیرید.

منبع:https://aradhoteli.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام