خدمات هتلداری آراد
خانه / مسواک هتلی / تولید و پخش انواع مسواک هتلی ارزان قیمت

تولید و پخش انواع مسواک هتلی ارزان قیمت

مسواک هتلی ارزان قیمت به طور عمده تولید و توسط این شرکت پخش می شوند.

مسواک هتلی ارزان قیمت

مسواک از جمله لوازم بهداشتی است که در زمینه بهداشت دهان و دندان به کار برده می شود. این محصولات بهداشتی با مرغوب ترین جنس ها تولید می شوند. در تولید مسواک ها جنس اهمیت بسیار دارد زیرا در تماس مستقیم با دهان فرد است. مسواک های هتلی برای مصارف هتل ها، اقامتگاه ها، بیمارستان ها و غیره استفاده می شود. در ساخت مسواک های هتلی جنس دسته، نوع برس، الیاف به کار رفته در برس آن و قطر و مقاومت دسته مسواک اهمیت زیادی دارد. در شرکت خدمات هتلداری آراد بهترین ها برای شما فراهم می شود.

انواع مسواک هتلی

مسواک های هتلی بنا به نوع برند و مدل های مختلف آن، انواع گوناگونی دارد. این مسواک ها در دو برند دورکو و ولدنت تولید و عرضه می شوند.

مسواک هتلی دورکو

برند دورکو انواع مسواک های هتلی و خمیردندان هتلی به صورت تک و پک تولید می کند. محصولات هتلی دورکو شامل موارد زیر می باشد:

  • مسواک هتلی سیلور

مسواک سیلور که با بسته بندی سلفونی و وکیوم کارتی تولید می شود، از پرفروش ترین مسواک های هتلی می باشد.

پک مسواک و خمیردندان سیلور

پک مسواک و خمیردندان سیلور

مسواک سیلور به صورت پک مسواک و خمیردندان هم تولید می شود. بسته بندی این پک به صورت سلفونی و وکیوم کارتی است. خمیر دندان داخل پک خمیردندان ۷ گرمی دورکو می باشد.

پک مسواک و خمیردندان سیلور

  • مسواک هتلی سی گل

مسواک های سی گل در بسته بندی های وکیوم کارتی عرضه می شود. این مسواک دارای دسته پهن و مقاوم است. مسواک هتلی سی گل در دو مدل با درپوش و بدون درپوش تولید می شود. از بهترین ویژگی این مسواک درپوش داشتن آن است که منجر به محافظت در برابر آلودگی می شود.

مسواک هتلی سی گل

  • مسواک تاشو هتلی

از مسواک های بسیار کاربردی مسواک تاشو هتلی می باشد. این مسواک با قابلیت تاشو بودن منجر به سهولت در استفاده و حمل و نقل آسان می شود.

همچنین این مسواک به صورت پک مسواک و خمیردندان تاشو هم تولید می شود. خمیردندان قرار گرفته در این پک، خمیر ۷ گرمی دورکو می باشد.

مسواک تاشو هتلی

  • مسواک هتلی اقتصادی آل یوزر

اگر به دنبال یک مسواک اقتصادی و مقرون به صرفه هستید مسواک آل یوزر پیشنهاد خوبی می باشد. این مسواک دارای دسته نازک و مقاومت کم می باشد. مسواک آل یوزر کاربردی بوده به خصوص برای بیمارستان ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

به علاوه این مسواک اقتصادی به صورت پک مسواک و خمیردندان هم تولید می شود. بسته بندی مسواک آل یوزر به صورت سلفونی می باشد.

  • خمیردندان هتلی دورکو

دورکو علاوه بر مسواک های هتلی به تولید خمیردندان نیز می پرداز. خمیردندان های دورکو در وزن های ۷ و ۱۰ گرم تولید می شود. شما عزیزان می توایند این خمیردندان ها را همراه با مسوام و یا به صورت جداگانه تهیه کنید.

خمیردندان هتلی دورکو

مسواک هتلی ولدنت

مسواک های برند ولدنت در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید و در کارتن های ۱۲۵۰ عددی عرضه می شوند. انواع مسواک های هتلی ولدنت به شرح زیر است:

  • مسواک هتلی اکو سفید

یکی از مسواک های جذاب ولدنت، مسواک اکو سفید است. این مسواک هتلی با بدنه سفید رنگ و برس رنگی تولید می شود. جنس بدنه مقاوم بوده و در بسته بندی های سلفونی عرضه می شود.

مسوام هتلی اکو سفید

  • مسواک کلاسیک هتلی

از مسواک های پر فروش برند ولدنت مسواک کلاسیک می باشد. این مسواک هتلی در رنگ بندی های مختلف تولید شده و در بسته بندی سلفونی وارد بازار می شود. مسواک های کلاسیک دارای دسته مقاوم و برسی با تراکم بالا می باشند.

مسواک سلفونی کلاسیک

  • مسواک هتلی مدل اسکار

از مسواک های هتلی که ظاهری ساده داشته و رنگبندی متنوعی دارد. دسته مسواک اسکار مقاومت کمی دارد و نسبتا نازک است. این مسواک در بسته بندی سلفونی قرار می گیرد.

مسواک هتلی اسکار ولدنت

  • مسواک کشویی کریستال هتلی

همانند مسواک های تاشو این مدل مسواک بسیار کاربردی و حمل آسان دارد. مسواک کشویی ولدنت به دلیل قابلیت کشویی بودن به استفاده راحتی دارد. ویژگی کشویی بودن آن برای مسواک همانند درپوش عمل کرده و به همین دلیل از آلودگی جلوگیری می کند. بدنه مسواک کریستال شفاف بوده و در بسته بندی سلفونی به بازار عرضه می شود.

مسواک کشویی هتلی

قیمت مسواک هتلی ارزان

در موقع خرید مسواک هتلی مسئولان خرید قیمت را زیاد مورد توجه قرار می دهند. زیرا باید نرخ آن ها به گونه ای باشد که صرفه اقتصادی برای هتلداران داشته باشد. مسواک هتلی ارزان نمونه ای از این موارد است که در فروشگاه های مختلفی به فروش گذاشته می شود. قیمت گذاری مسواک هتلی ارزان بر اساس پارامتر های متعددی در کارخانه ها انجام می شود که این پارامتر ها را نام می بریم:

  1. اندازه مسواک
  2. رنگ مسواک
  3. جنس مسواک
  4. شرکت تولید کننده
  5. نحوه فروش مسواک

به دلیل حذف واسطه ها در شرکت خدمات هتلداری آراد شما به راحتی می توایند محصولات انتخابی خود را خریداری کنید. زیرا در مجموعه آراد تمامی محصوات به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه می باشد.

مسواک هتلی ارزان قیمت

تولید انواع مسواک هتلی

تولید انواع مسواک هتلی در کشور ما در شرکت ها و کارخانه های متفاوتی انجام می شود. هر کدام از کارخانه ها نوع خاصی از مسواک ها را در طرح و رنگی متفاوت تولید می کنند تا با سلایق گوناگون مطابقت داشته باشد و احتیاجات بازار ها را بر طرف کند. برند های دورکو و ولدنت با تولید انواع گوناگون مسواک و خمیردندان سعی در تامین نیاز بازار و به خصوص هتل ها کرده است.

تولید و پخش انواع مسواک هتلی ارزان قیمت

جهت مشاهده انواع مسواک های موجود میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

فروش مسواک هتلی ارزان

سایت خرید و فروش مسواک هتلی ارزان

فروش مسواک هتلی ارزان و انواع مسواک هتلی در طرح ها و بسته بندی های …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام