خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / مرکز خرید شامپو هتلی ارزان

مرکز خرید شامپو هتلی ارزان

خرید شامپو هتلی ارزان این روز ها دیگر سخت شده است. اما اصلا نگران نباشید. مرکز خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بسیار بالایی که دارد با کارخانه های معتبر در حال فعالیت است. اما این برای شما سوال شده چرا قیمت محصولات هتلی انقدر بالا است؟ این به خاطر تعداد واسطه ها می باشد اما شرکت آراد بدون واسطه محصولات را با قیمت درب کارخانه به شما تحویل می دهد.

اگر شما صاحب هتل، رستوران، بیمارستان و مراکز تفریحی هستید حتما می دانید که برای رفاه حال مشتریان خود لازم است کیت های بهداشتی که شامل شامپو سر و بدن، صابون، مسواک، خمیر دندان و … می باشد را تهیه کنید و در اختیار آن ها قرار دهید. این روش هم برای رفاه مشتریانتان و هم تبلیغی برای مراکزتان می باشد.

اما شما به دلیل بالا بودن قیمت های محصولات تصمیم به تهیه نکردن آن ها گرفته اید؟ اما دست نگه دارید شرکت خدمات هتلداری آراد به کمک شما عزیزان آمده است تا با ارائه محصوملات درجه یک و با قیمت نمایندگی به شما کمک کند تا بتوانید محصولات مورد نظرتان را تهیه کنید و در اختیار مصرف کنندگانتان قرار دهید..

خرید شامپو هتلی ارزان

شامپو هتلی در برند های بسیار زیادی هستند اما ما چند برند معتبر و بسیار با کیفیت را به شما عزیزان معرفی میکنیم تا خرید را برایتان آسان تر بکنیم.

  • شامپو هتلی سر و بدن ایوان:

این شامپو با کیفیت ترین شامپوهایی است که تا به حال شناخته شده است. برند ایوان از مواد درجه یک و کاملا بهداشتی برای تولید شامپو سر و بدن خود استفاده میکند. شامپو هتلی ایوان در بسته بندی های شکیل و متنوع ۳۰ گرمی تولید شده و در کارتن های ۳۰۰ عددی بسته بندی می شود. بسته بندی شامپو های ایوان شامل مکعبی، تیوپی، دوقلو توئین و مینی می باشد. شرکت ایوان برای مصرف کنندگانی که از این برند خریداری میکنند فرصت بسیار عالی چاپ رایگان لگو خود را قرار داده است.

شامپو هتلی سر و بدن ایوان

  • شامپو هتلی ساویز

این شامپو هتلی در تنوع بسیار بالایی مانند ساشه، پت، اکونومی و سیمپل و در گرماژ های ۲۵ و ۱۰ تولید می شود. شامپو های ساویز شامل شامپو سر و بدن و شامپو نرم کننده می باشد. شرکت ساویز یکی از تولید کنندگان بسیار قدیمی است که تمام محصولات آن ها تایید شده می باشد.

خرید شامپو هتلی ارزان

  • شامپو هتلی طراوت

شامپو طراوت هتلی در وزن ۳۰ گرمی و تعداد ۳۰۰ عدد در هر کارتن با بسته بندی مکعبی شکل موجود می باشد. شامپو هتلی طراوت در دو مدل سر و بدن عرضه می شود.

شامپو هتلی طراوت

  • شامپو هتلی آتنا

شامپو هتلی آتنا در وزن ۳۵ گرمی و تعداد ۲۴۰ عدد در هر کارتن است. شامپوهای اقتصادی آتنا در دو مدل سر و بدن با بسته بندی زیبا موجود می باشد.

خرید شامپو هتلی ارزان

  • شامپو هتلی هیراد

شامپو هتلی هیراد با بسته بندی مکعبی در دو مدل سر و بدن می باشد. این شامپو هتلی در وزن ۳۰ گرمی و تعداد ۳۰۰ عدد در کارتن است.

شامپو هتلی هیراد

  • شامپو هتلی صحت

در دو مدل بسیار شکیل استوانه ای و تیوپی ۲۵ گرمی تولید می شود که یکی از غلیظ ترین شامپوهایی است که تا به حال مورد استفاده قرار گرفته است. این برند یکی از قدیمی ترین برن های ایران می باشد که تمام افراد از بالا بودن کیفیت شامپو صحت برخوردار بوده ایم.

شامپو هتلی صحت

  • شامپو هتلی بس

بهترین و ارزان ترین برند شوینده های ما است که کیفیتی بسیار بالا دارد و حدود ۲۰ سال سابقه کار این شرکت باعت اعتبار این برند شده است.

 

خرید شامپو هتلی ارزان

صابون هتلی

در کنار شامپو های هتلی، صابون های هتلیی ضروری است. صابون های هتلی در انواع مختلف از برند های متفاوتی موجود می باشد.

صابون طراوت

صابون های هتلی طراوت در دو مدل سلفونی و پلیسه در وزن های ۱۲ و ۱۶ گرمی می باشد.

صابون لادن

صابون لاهتلی لادن یکی از برند های طراوت است. این صابون با بسته بندی سلفونی بوده  و وزن آن ۱۲ گرم می باشد.

صابون ایوان

صابون هتلی ایوان با بسته بندی سلفونی و قالبی موجود می باشد.

صابون آتنا

صابون های آتنا در وزن ۱۶ گرمی است و بسته بندی آن سلفونی می باشد.

صابون پیروز

صابون های هتلی پیروز در وزن های ۱۲ و ۱۵ گرمی بوده و در دو بسته بندی سلفونی و پلیسه می باشد. همچنین صابون های پیروز مدل دیگری دارد که به صورت بسته بندی ده تایی با وزن ۱۹ گرمی است.

صابون هیراد

صابون های هتلی هیراد با وزن ۱۶ گرمی و بسته بندی سلفونی موجود می باشد.

شامپو هتلی با امکان چاپ لوگو اختصاصی

یکی از عواملی که باعث می شود که نام یک مجموعه در ذهن همگان باقی بماند لوگو مختص آن مجموعه است. شما هتل داران عزیز می توانید بر روی محصولات هتلی، لوگو مخصوص به خود را چاپ کنید. همچنین می توانید محصولات هتلی موردنظر را به صورت پک هتلی با آرم و لوگوی مخصوص خود سفارش دهید. این کار علاوه بر شکیل بودن پک ها، زمینه تبلیغات هتل شما را فراهم می کند و مسافران از هتل شما با خاطرات خوب یاد می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام