خدمات هتلداری آراد
خانه / محصولات بهداشتی هتلی / محصولات بهداشتی هتلی طراوت

محصولات بهداشتی هتلی طراوت

محصولات هتلی طراوت در میان انواع مختلف تولیدات لوازم بهداشتی دارای بازار فروش بسیار عالی هستند. این محصولات در شهر های کوچک و بزرگ ایران دارای نمایندگی هستند که کار پخش و توزیع را انجام می دهند.

در کشور ایران کارخانه های تولیدی بسیاری وجود دارد که در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی فعالیت می کنند. این کارخانه ها با در نظر گرفتن سطح نیاز مشتریان در شهر های متعدد تولیدات خود را کاهش و یا افزایش می دهند.

شرکت های تولیدی محصولات هتلی

کشور ایران در عرصه تولید محصولات هتلی به خود کفایی رسیده است و دیگر نیازی به واردات این محصولات ندارد. تولیدات کشور ما از نظر کیفی در سطوح متفاوتی است که بستگی به مواد اولیه ای است که در تولید به کار برده می شود. شرکت های تولیدی ایرانی با سابقه درخشانی که دارند محصولات را به طو عمده تولید می کند. چند تا از این شرکت ها را در ادامه ذکر می کیم که عبارتند از:

  • شرکت تولیدی طراوت
  • شرکت تولیدی ساویز
  • شرکت تولیدی صحت
  • شرکت تولیدی شبنم
  • شرکت  تولیدی بارفتن

شامپو-هتلی-طراوت

معرفی محصولات هتلی طراوت

کارخانه تولیدی طراوت کارخانه ای بسیار بزرگ و فعال در کشور ما است که انواع و اقسام مواد شوینده و محصولات بهداشتی را تولید می کند. نمونه ای از این موارد محصولات هتلی طراوت هستند که در زمینه های مختلف به کار برده می شوند. این محصولات هر کدام با قیمت مشخصی به فرو می رسند که معمولا قیمت ها بر اساس سطح کیفی شان تعیین می گردد. چند نمونه از محصولات هتلی طراوت به ترتیب زیر است:

محصولات هتلی طراوت

نمایندگی فروش محصولات بهداشتی هتلی

با توجه به بازار فروش عالی و کاربرد بسیاری که محصولات بهداشتی هتلی دارند تولید کنندگانی چون شرکت تولیدی طراوت در شهر های زیادی از کشورمان نمایندگی هایی را ایجاد می کند تا بتوانند پاسخگوی نیاز عمده خریداران باشند. نمایندگی ها همان طور که مستحضر هستید کار پخش و توزیع را به طور تنظیم شده ای انجام می دهند. چند تا ازشهر هایی که نمایندگی دارند عبارتند از:

  • شهر مشهد
  • شهر تهران
  • شهر ساری
  • شهر سمنان
  • شهر قوچان

بازار فروش محصولات هتلی طراوت

مسئولان خرید هتل ها وقتی به بازار های شهری و اینترنتی برای خرید محصولات مراجعه می کمنند با نمونه های مختلفی مواجه هستند. در این میان محصولات هتلی طراوت خوش می درخشند. تنوعی که در این محصولات با کیفیت سراغ داریم نیاز اکثر مشتریان را بر طرف می نماید و از همین رو دارای بازار فروش بی نظیری می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

انواع لوازم بهداشتی هتلی

مرجع فروش لوازم بهداشتی هتلی

انواع لوازم بهداشتی هتلی از طریق مرجع فروش در شهر های متعددی از کشور ما …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام