خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / قیمت فروش شامپو هتلی ایوان

قیمت فروش شامپو هتلی ایوان

فروش شامپو هتلی ایوان نسبت به کیفیت بالا و قدرت پاک کنندگی که دارد بسیار مناسب است. شامپو هتلی ۳۰ گرمی ایوان در بسته بندی های شیک و جذابی به بازار عرضه شده است.

انواع شامپو هتلی ایوان

شامپو هتلی ایوان را می توانید در دو کاربرد متفاوت سفارش دهید.
شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی هتلی ایوان شامپو های هتلی را در دو نوع شامپو سر هتلی و شامپو بدن هتلی تولید کرده است.
اکثر مشتریان این دو محصول را با هم و همزمان سفارش می دهند.

انواع محصولات هتلی ایوان

شامپو هتلی  شامپو هایی هستند. در بسته بندی های یکبار مصرف و تکنفره به بازار عرضه می شوند. این شامپوها در وزن و گرماژ های پایین و حجم کمتر تولید می شوند. شامپو های هتلی رایحه ای عالی دارند. و باعث نرمی و لطافت موهای شما می شود.

برند ایوان، از بهترین و محبوب ترین برند های موجود در بازار می باشد. که طرفداران و خریداران زیادی دارد. محصولات ایوان عبارتند از: شامپو، صابون، خمیر دندان و مایع دستشویی یا همان صابون مایع.

صابون های هتلی هم در بسته بندی های یکبار مصرف و یکنفره تولید می شود.در سایز و گرماژ پایین تر و کوچکتر. شامپو و صابون هتلی به دلیل راحتی و تسریع در حمل و نقل. و رعایت و افزایش بهداشت فردی به محصولی پرطرفدار در بین هتلداران و مسافران تبدیل شده است.

صابون های موجود در مرکز آراد به صورت بسته بندی سلفونی و پلیسه می باشد.شما می توانید روی صابون های پلیسه لوگو اختصاصی مرکزتان را به صورت لیبل چاپ کنید.

به غیر از برند ایوان، برندهای معروف و محبوبی که در مرکز آراد برای عرضه به شما عزیزان داریم برندهایی چون: ساویز، طراوت، پیروز و برندهای مسواک و خمیر دندان تورنتو و ولدنت می باشد.

قیمت صابون هتلی طراوت

بسته بندی شامپو هتلی ایوان

شامپو هتلی ایوان را می توانید در چندین بسته بندی مختلف تهیه نمایید.

  • شامپو هتلی ایوان با طرح موجی
  •  شامپو هتلی ایوان با طرح پت
  • شامپو هتلی ایوان با طرح مکعبی
  • شامپو هتلی ایوان با طرح قطره ای
  • شامپو هتلی ایوان با طرح استوانه ای
  • شامپو هتلی ایوان با طرح تیوپی
  • سیمپل
  • شامپو دوقلو
  • شامپو جنتل

محصولات هتلی ایوان

شامپو های مکعبی، دوقلو و جنتل ایوان ۳۰ گرمی می باشد. در کارتن ۳۰۰تایی. شامپو تیوپی در وزن ۲۵ گرمی در کارتن ۱۸۰ تایی. شامپو های هتلی مینی ۱۰ گرمی ۶۰۰ تایی هستند. خمیر دندان های ساویز ۱۳ گرمی هستند. صابون های ایوان در بسته بندی سلفونی ۱۰ گرمی هستند. موجودی در کارتن ۷۰۰ تایی است.

ویژگی های شامپو های هتلی

شامپو های هتلی در اندازه و ابعاد کوچک تری تهیه می شوند اندازه و وزن این محصول هتلی به نسبت کاربرد آنها در مدت زمان کوتاه و در مسافرت ها کافی و مناسب است.
مصرف کنندگان این محصول همیشه رضایت خود را از کیفیت و کارایی و میزان پاک کنندگی شامپو های هتلی ایوان اعلام داشته اند.

فروش شامپو هتلی ایوان

فروش شامپو هتلی ایوان

قیمت فروش شامپو هتلی ایوان با توجه به اینکه از کیفیت مناسبی برخوردار می باشند قیمتی ارزان است. خریداران این محصول می توانند در نمایندگی های فعال محصولات بهداشتی هتلی در سراسر کشور این محصول را خریداری کنند.
معمولا نرخ محصولات هتلی در کشور با توجه به نکات زیر تعیین می شود:

  • شرکت تولید کننده
  • نوع محصول
  • ابعاد محصول
  • وزن محصول
  • رایحه و ویژگی های خاص محصول

شامپو هتلی سر و بدن ایوان

مرکز خدمات هتلداری آراد:

مرکز آراد عمده فروشی دارد. و فروش جزئی ندارد. شما همه محصولات مورد نیاز خود را از جمله: صابون و شامپو هتلی، مسواک و خمیردندان، سیف باکس، دمپایی حوله ای و یکبارمصرف و ملزومات مصرفی هتلی از مرکز آراد تهیه کنید.

ما با ده سال سابقه طلائی در فروش محصولات با کیفیت هتلی تمام تلاش خود را می کنیم. تا شما خریدی با رضایت کامل داشته باشید.

ارسال به سراسر کشور توسط مرکز آراد با باربری های مطمئن و مناسب انجام می شود. شما فقط می توانید با یک تماس تلفنی با مرکز خدمات هتلداری آراد، از مشاوره تخصصی و رایگان ما توسط مشاوران متخصص بهره مند گردید.ما با گردآوری انواع مختلف محصولات هتلی در یکجا. سعی بر آن دارد تا فرآیند سخت و طولانی خرید. برای شما عزیزان به امری ساده، راحت و لذت بخش تبدیل گردد.

شما می توانید با مرکز آراد، لوگو سازمانی خود را با رنگ سازمانی مرکز خودتان. بر روی محصولات سفارشی خود بزنید. چاپ لوگو یکی از سریعترین و کم هزینه ترین راه های تبلیغات برای مرکز یا هتل های شما می باشد.

اگر پیشنهاد یا انتقادی در جهت توسعه و جلب رضایت مشتریان توسط آراد، دارید. با ما به اشتراک بگذارید. ما با کمال میل آن را در مرکز خودمان اجرایی می کنیم.

مرکز خدمات هتلداری آراد در خدمت ما عزیزان است. با انواع محصولات بهداشتی هتلی از برترین برند های موجود در بازار. برای تهیه شامپو هتلی ایوان به صورت عمده و یا جزئی با قیمت مناسب کافی است. به سایت ما سر بزنید. و با شماره های درج شده زیر تماس حاصل فرمایید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام