خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتل / قیمت صابون هتلی طراوت ۱۶ گرمی

قیمت صابون هتلی طراوت ۱۶ گرمی

صابون هتلی طراوت ۱۶ گرمی در خدمات هتلداری آراد قیمت متفاوت از بازار را دارد. این امر به دلیل وجود نداشتن واسطه ها می باشد.

در هنگام انتخاب و خرید محصولات هتلی موارد زیادی تاثیر گذار است. از جمله این موارد برند محصول، جنس و رایحه آن، نوع بسته بندی، رنگ و قیمت آن می باشد. برند طراوت از جمله برند هایی است که تمامی این موارد تاثیر گذار را در حد عالی و با قیمت مناسب دارا می باشد.

شما میتوانید محصولات هتلی تک نفره نظیر صابون تک نفره هتلی، شامپو تک نفره هتلی، و سایر محصولات تک نفره هتلی طراوت را با کمترین قیمت که از درب کارخانه است و با بالا ترین میزان کیفیت بدون واسطه خریداری کنید.

صابون هتلی طراوت یکی از قدیمی ترین و با کیفیت ترین برند ها است که قیمت مناسبی دارد. به همین دلیل این محصول از پر فروش ترین محصولات است. صابون یکی از لوازم پر مصرف بهداشتی است که همه ی ما از آن در روزمره استفاده می کنیم. نظافت فردی ما برای جلو گیری از شیوع انواع بیماری ها مهم است. برای نظافت فردی دست و صورت به صابون با کیفیت احتیاج است. برای انتخاب یک صابون با کیفیت لازم است به میزان کف کنندگی آن و چرب نبودن محصول و بوی مطبوع دقت کافی داشته باشیم.

صابون هتلی طراوت 16 گرمی

برند طراوت با سابقه کار بالا و میزان کیفیت بالایی که دارد این فرصت را به شما میدهد تا به جز انتخاب صابون خوب برای مصرف روز مره در منازل و محل کار خود، برای مسافرت های خود هم انتخاب کنید.

این برند با تولید محصولات تک نفره هتلی این فرصت را برای هتلداران، مراکز اقامتی و بیمارستان ها ایجاد کرده است تا با تهیه صابون های تک نفره برای مصرف کنندگان خود رضایت آن ها را جلب کنند.

صابون هتلی طراوت

صابون هتلی ۱۶ گرمی طراوت در مدل های سلفونی و پلیسه ای گرد هستند که در کارتن های ۳۰۰ عددی تولید و به بازار عرضه می شوند. این صابون دارای رایحه مطبوع و میزان کف کنندگی بالایی می باشد.

صابون هتلی پلیسه و سلفونی طراوت 16 گرمی

صابون های طراوت علاوه بر وزن ۱۶ گرمی در وزن های دیگری هم تولید می شود که شامل موارد زیر است:

انواع صابون ۱۲ گرمی طراوت

انواع صابون ۱۲ گرمی طراوت

صابون ۱۲ گرمی طراوت با بسته بندی پلیسه و تعداد در کارتن ۴۰۰ عددی صابون ۱۲ گرمی لادن با بسته بندی سلفونی و تعداد در کارتن ۳۵۰ عددی ( صابون لادن یکی از مدل های صابون طراوت می باشد.)

صابون هتلی سلفونی لادن

برند طراوت علاوه بر صابون های هتلی، شامپو هتلی مناسب سر و بدن هم عرضه می کند. مشخصات شامپو های هتلی طراوت به شرح زیر است:
  1. شامپو های هتلی طراوت در دو نوع بسته بندی پت و پلی اتین به صورت مکعبی شکل تولید می شود.
  2. شامپو طراوت در دو مدل سر و بدن می باشد. مدل شامپو سر و شامپو  بدن به ترتیب با دو رنگ آبی و سفید مشخص شده است.
  3. وزن شامپو های طراوت ۳۰ گرمی است.
  4. تعداد در کارتن این شامپو هتلی ۳۰۰ عدد می باشد.

شامپو پت هتلی طراوتشامپو مکعبی طراوت

چاپ لوگو بر روی صابون طراوت

چاپ لوگو و آرم مخصوص بر روی محصولات یک فرصت بی نظیر برای تبلیغات و ماندگاری نام و لوگو شما در ذهن مصرف کنندگان می باشد. شما عزیزان اعم از هتل ها، بیمارستان ها، اقامتگاه ها، کلینیک های زیبایی و … می توانید از این فرصت استثنایی استفاده کنید.

چاپ لوگو بر روی تمامی محصولات به استثنای صابون ها با بسته بندی سلفونی امکان پذیر می باشد. این امر به این دلیل است که نوع بسته بندی سلفونی به این صورت می باشد که محل باز شدن محصول و محلی که آرم و برند محصول چاپ شده متفاوت است و قسمتی برای چاپ لوگو ندارد. اما در صابون ها با بسته بندی پلیسه به دلیل اینکه محل باز شدن محصول و محل قرار گیری آرم آن در یک قسمت قرار دارد امکان چاپ لوگو مخصوص شما بر پشت محصول وجود دارد.

همچنین شما می توانید محصولات موردنظر خود را انتخاب کنید و به صورت پک بهداشتی هتلی در بسته بندی های سلفونی و یا جعبه ای سفارش داده و بر روی آن ها لوگو مخصوص به خود را چاپ کنید. چاپ لوگو محصولات حدودا یک ماه زمان میبرد.

چاپ لوگو پک هتلی بهداشتی

نحوه سفارش و خرید صابون هتلی تک نفره طراوت

برای سفارش محصول خود شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت از طریق راه های ارتباطی داخل سایت با همکاران ما در تماس باشید. همچنین می توانید از طریق تماس با بخش فروش از مشاوره و راهنمایی رایگان استفاده کنید.

قیمت صابون هتلی طراوت ۱۶ گرمی:

محصولات طراوت یکی از محصولات با کیفیت بوده و قیمت مقرون به صرفه ای دارد. شرکت خدمات هتل داری آراد با حذف واسطه ها شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده تا بتوانید محصولات را به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

نحوه ارسال محصولات هتلی تک نفره

محصولات شما بعد از ثبت سفارش و تسویه کامل آن طی ۴۸ ساعت کاری به باربری ارسال شده و به دست شما می رسد.

 

خدمات هتلداری آراد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام