خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / قیمت خرید شامپو صابون هتلی

قیمت خرید شامپو صابون هتلی

خرید شامپو صابون هتلی به منظور استفاده در مکان های مختلفی انجام می شود. بسیاری از مشتریان طالب این محصولات هتلی جهت استفاده در بیمارستان ها، مهمان سراها، استخر ها، باشگاه های ورزشی، کلینیک ها، پارک های آبی و غیره می باشند.

خرید شامپو هتلی

شامپو هتلی یکی از محصولات هتلی تولید شده در کارخانجات محصولات شوینده و بهداشتی می باشد. مصرف شامپو های هتلی در کشور بیشتر به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب در مکان های مختلف رایج می باشد.

خرید شامپو هتلی از طریق مجموعه هتلداری آراد انجام می شود. با توجه به این که قیمت محصولات بسیار مناسب است خریداران بسیاری مشتریان همیشگی این مجموعه هستند.

خرید شامپو هتلی

شامپو های هتلی

شامپوهای هتلی همانطور که از نامش پیدا است برای مصرف کوتاه مدت مسافران می باشد. اما این شامپو ها صرفا برای هتل ها تهیه نمی شود. بسیاری از استخر ها، بیمارستان ها، مراکز لیزر، مهامنسرا ها و …. این محصول کوچک اما کاربردی را تهیه می کنند.

شامپو های هتلی بسیار متنوع بوده و برند های مختلفی دارد که در زیر به آن می پردازیم:

طراوت

برند طراوت که علاوه بر شامپو های هتلی، محصولات هتلی دیگری را هم تولید می کند. شامپو های هتلی طراوت با دو بسته بندی مکعبی شکل و پت می باشد. بسته بندی مکعبی شکل آن دو رنگ سفید و آبی دارد. شامپو سر آن آبی رنگ و شامپو بدن آن به رنگ سفید است. همچنین بسته بندی پت با دو رنگ سفید برای شامپو بدن و آبی برای شامپو سر تولید می شود.

ایوان

ایوان برند مطرحی که محصولات هتلی مختلفی را تولید می کند که یکی از آن ها شامپو های هتلی است. شامپو های ایوان بسته بندی های مختلفی دارد از جمله مکعبی شکل، تیوپی، مینی و دوقولو تویین.

شامپو هتلی ایوان هم برای سر و هم بدن تولید می شود. برای مثال شامپو هتلی مکعبی شکل ایوان برای سر بسته به جنس مو ها در رنگ های مختلفی تولید می شود. هر رنگ برای یک جنس مو می باشد. مدل مکعبی هم با درب ساده و هم با درب فلیپ تاپ تولید می شود. درب فلیپ تاپ گزینه بسیار خوبی مخصوصا برای استخر دار ها می باشد چون به علت اتصال به بدنه در هنگام استفاده به درون چاه نمی افتد.

ساویز

شامپو های هتلی ساویز مخصوص سر و بدن در بسته بندی های پت، تیوپی و ساشه تولید می شود. شامپو هتلی ساویز در مدل های سر و بدن سیمپل و اکونومی موجود می باشد. مدل اکونومی یک نرم کننده در کنار شامپو سر آن دارد.

آتنا

شامپوهای هتلی آتنا با بسته بندی زیبا یک شامپو خوب و اقتصادی است. این شامپو در دو مدل سر و بدن با وزن ۳۵ گرمی تولید می شود.

هیراد

شامپو هتلی هیراد  در دو مدل سر و بدن با وزن ۳۰ گرمی تولید می شود. بسته بندی این شامپو هتلی مکعبی شکل است.

خرید اینترنتی صابون هتلی

خرید اینترنتی یکی از آسان ترین روش های خرید محصولات هتلی می باشد. از طریق این خرید می توانید بدون نیاز به حضور در محل و تنها از طریق تلفن محصول خود را خریداری کنید.
صابون های هتلی نیز با این روش به فروش می رسند. فروش صابون هتلی به دلیل کیفیت مناسب این صابون ها برای انواع پوست و همچنین میزان کاملا به اندازه و دقیق این محصول در بسته بندی های جذاب با استقبال خوبی مواجه شده است.

فروش صابون کوچک هتلی

صابون هتلی

صابون های هتلی صابون های کوچک و کاربردی هستند. این صابون ها در وزن و مدل های مختلفی و بسته بندی های زیبایی تولید می شوند. صابون های هتلی مصارف متعددی دارند. بعضی از این صابون های هتلی ربا رایحه خوش و نرم کننده تولید می شوند. برند های مختلفی این صابون های ضروری را تهیه میکنند. از جمله:

  • صابون های هتلی ایوان که در بسته بندی های سلفونی با وزن ۱۰ گرمی است.
  • صابون هتلی پیروز با وزن های ۱۵،۱۲ و ۱۹ گرم و بسته بندی های سلفون، پلیسه و بسته بندی ۱۰ تایی می باشد.
  • صابون طراوت با بسته بندی سلفونی و پلیسه می باشد. این صابون هتلی در وزن های ۱۲ و ۱۶ گرمی است.
  • صابون هتلی لادن که یک از مدل های صابون طراوت است. این صابون در بسه بندی سلفونی با وزن ۱۲ گرمی تولید می شود.
  • صابون های ۱۶ گرمی آتنا که دارای بسته بندی سلفونی است.
  • صابون هتلی هیراد با بسته بندی سلفونی در وزن ۱۶ گرم می باشد.

مرجع فروش شامپو و صابون هتلی با قیمت درب کارخانه

پس از ثبت سفارشات شامپو صابون هتلی مد نظر خود از طریق تماس با کارشناس مجموعه، محصول آماده بارگیری شده و در کمترین زمان ممکن برای خریداران ارسال می شود.
اگر می خواهید راجع به نرخ محصولات اطلاعاتی دریافت کنید قیمت ها همان قیمت درب کارخانه است که با حذف هزینه های واسطه گر ها بسیار نرخ مناسبی می باشد.

شامپو صابون هتلی

انواع شامپو صابون هتلی با تنوع بسیار بالا که موجب می شود خریداران دچار چالش شوند که کدام طرح و رنگ را انتخاب نمایند.

لذا برای خرید این محصولات هتلی پر طرفدار از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام