خدمات هتلداری آراد
خانه / خمیر دندان هتلی / فروش خمیر دندان هتلی ساویز با قیمت ارزان

فروش خمیر دندان هتلی ساویز با قیمت ارزان

فروش خمیر دندان هتلی ساویز با قیمت ارزان را از طریق این مجموعه بخواهید. خدمات هتلداری آراد با ارائه انواع خمیر دندان های هتلی در برند های پر فروش توانسته نیاز بازار را بر طرف نماید.

فروش ملزومات هتلی ارزان قیمت

هتل داران معمولا به دنبال خرید محصولات هتلی هستند که علاوه بر برند بودن از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد. این موضوع سبب شده تا اکثر عرضه کنندگان محصولات هتلی برای جلب مشتری قیمت ها را کمی پایین بیاورند.
اما در حالت کلی نوسانات شدید قیمت در بازار ها نرخ ها را دچار تغییرات بسیاری می کند. بنابراین هر زمان که بتوانید زودتر محصول هتلی مورد نظر خود را خریداری کنید کمتر دچار ضرر و زیان خواهید شد.

خرید شامپو هتلی اصفهان

معرفی خمیر دندان هتلی ساویز

خمیر دندان هتلی ساویز جزو یکی از برند های معتبر ایرانی است که سالیان سال با تولید محصولات بهداشتی شوینده نامی بزرگ برای خود به جای گذاشته است. محصولات هتلی ساویز علاوه بر خمیر دندان هتلی شامپو های هتلی نیز می باشند. هر دوی این محصولات هتلی از بهترین و پر فروش ترین ها می باشند.

خمیر دندان های هتلی ساویز در کارتن های ۱۰۰۰ عددی و ۲۰۰۰ عددی برای مشتری ارسال می شوند همچنین در وزن ۱۰ گرمی و در دو نوع بسته بندی تیوپی عرضه می گردند.

خمیر دندان هتلی ساویز

خرید خمیر دندان هتلی ساویز با قیمت درب کارخانه

خمیر دندان هتلی ساویز یا هر برند دیگری که مد نظرتان هست مانند بس، پونه، پاتریکس و غیره را می توانید از طریق سفارش از این مجموعه دریافت کنید. چاپ لوگو اختصاصی هتل ها بر روی خمیر دندان نیز امکان پذیر است. بنابراین با پرداخت مبلغی ناچیز می توانید محصول خود را دریافت کنید.

خمیر دندان هتلی ساویز

خریداران محصولات هتلی برای خرید از این مجموعه و ارسال محصول هتلی از درب کارخانه می توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید مسواک هتلی

بازار خرید خمیر دندان هتلی پونه

در بازار خرید خمیر دندان هتلی پونه می توانید این محصول هتلی را با قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام