خدمات هتلداری آراد
خانه / شامپو هتلی / شامپو برای هتل با قیمت ارزان

شامپو برای هتل با قیمت ارزان

شامپو برای هتل نمی دانید از کجا باید تهیه کنید؟ برای تهیه شامپو های هتلی به بازار عمده فروشان رفتید و از قیمت های بسیار بالا متعجب شده اید؟ شرکت خدمات هتلداری آراد به این جا آمده است تا به شما عزیزان کمک کند. شرکت خدمات هتلداری آراد با سابقه کار بسیار بالایی که دارد شروع به همکاری با برند های معتبر کرده است و محصولات مورد نظرتان را با قیمت ارزان و درب کارخانه به شما عزیزان تحویل می دهد.شماره تماس خدمات هتلداری آراد

شامپو برای هتل یک سری خصوصیت هایی دارد که می شود به چند مورد از آن ها اشاره کرد:

  1. داشتن ابعاد مناسب
  2. داشتن کیفیت بسیار خوب
  3. داشتن رایحه های خوب
  4. مناسب برای اغلب مو ها
  5. شامپو هایی با غلظت بالا

شرکت خدمات هتلداری آراد با همکاری شرکت های بسیار معتبر و باکیفت آماده به همکاری با شما مصرف کنندگان عزیز است.

  • شامپو هتلی ایوان یکی از باکیفیت ترین و مرغوب به صرفه ترین مدل از شامپو های هتلی است که در قوطی های ۳۰ گرمی و ۲۵ گرمی بسیار شکیل تولید می شوند. شامپو هتلی ایوان دارای رایحه ای بسیار دل نشین و با غلظتی بسیار بالا می باشد.

شامپو هتلی ایوان

  • شامپو هتلی صحت یکی از قدیمی ترین برند های شوینده می باشد که همه ما از قدرت پاک کنندگی بسیار عالی این محصول برخوردار بوده ایم. شامپو هتلی صحت در بسته بندی های تیوپی و استوانه ای ۲۵ گرمی تولید شده و در کارتن های ۱۹۲ عددی بسته بندی می شود. شامپو هتلی صحت در مدل های سر و بدن موجود می باشد.

شامپو هتلی صحت

  • شامپو هتلی سیمپل، پت، اکونومی ساویز از قدیمی ترین محصولات شوینده ایرانی می باشد که در بسته بندی های ۲۵ گرمی تولید شده و در بازار و به دست عمده فروشان به فروش می رسد.

شامپو های هتلی ساویز

  • شامپو هتلی ساشه ساویز یکی از کوچک ترین و مرغوب به صرفه ترین شامپو ای است که برای افرادی مورد استفاده قرار میگیرد که از موهای کمی برخوردار هستند. شامپو هتلی ساشه ساویز در بسته بندی های ۱۰ گرمی تولید و در کارتن های ۱۲۰۰ عددی به بازار ارائه داده می شود.

شامپو هتلی ساشه ساویز

  • شامپو هتلی بس یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین شامپوهایی که تا به حال شناخته شده است. ما از کودکی از شامپو بس استفاده کرده ایم و از قدرت بالای پاک کنندگی و کیفیت عالی این محصول جویا شده ایم. شامپو هتلی بس ۳۰ گرمی می باشد.

شامپو هتلی تیوپی بس

  • شامپو هتلی طراوت در قوطی های ۳۰ گرمی تولید شده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. این شامپو در انواع سر و بدن می باشد.

محصولات-بهداشتی-هتلی-طراوت

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

شامپو هتلی طراوت

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمت ارزان

نمایندگی فروش شامپو هتلی طراوت با قیمتی ارزان در شرکت آراد می باشد. مدیران خرید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام