خدمات هتلداری آراد
خانه / صابون هتلی / خرید اینترنتی صابون هتلی لادن

خرید اینترنتی صابون هتلی لادن

صابون هتلی لادن را می توان بصورت اینترنتی خرید و فروش کرد. این محصول یکی از ملزومات مورد نیاز هتلداران است و به منظور رعایت موارد بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد.

صابون هتلی لادن

امروزه وجود محصولات بهداشتی در هتل ها یکی از مهم ترین موارد رعایت اصول هتل داری می باشد که تمامی هتلداران را بر آن داشته است که به دنبال یک محصول خوب و مشتری پسند باشند تا بتوانند این نیاز مهم را برطرف کنند.

کارخانه تولید محصولات بهداشتی طراوت یکی از با سابقه ترین کارخانه تولید این محصولات می باشد که می تواند با فروش محصولات به صورت اینترنتی و خرید آن از درب کارخانه با حذف واسطه سود بسیاری برای خریداران به همراه داشته باشد.

انواع محصولات هتلی طراوت

طراوت به عنوان یکی از کارخانه های قدیمی و معروف در زمینه تولید محصولات بهداشتی می باشد. این کارخانه تولید کننده شامپو هتلی با بسته بندی های متفاوت و همچنین صابون هتلی با اندازه ها و وزن های متفاوت می باشد.
شامپوهای هتلی طراوت در وزن ۳۰ گرمی در انواع سر و بدن می باشد و بسته بندی آن به صورت پلی اتیلن و پت عرضه می شود. همچنین صابون های هتلی طراوت با دو برند طراوت و لادن در وزن های ۱۸ گرمی و ۱۶ گرمی با بسته بندی سلفونی و پلیسه ای به صورت گرد و مستطیل شکل عرضه می شود.

محصولات هتلی طراوت

بسته بندی صابون هتلی لادن

صابون هتلی لادن یکی از برند های مربوط به این کارخانه است که در وزن ۱۲ گرمی و با بسته بندی سلفونی تولید می شود. این محصول در کارتن های ۳۵۰ تایی عرضه می شود.

بسته بندی صابون هتلی لادن

خرید اینترنتی صابون هتلی لادن

استفاده از روش خرید غیر حضوری می تواند بسیاری از هزینه های اضافی را حذف و باعث سود رسانی بیشتر به خریداران بشود. خریداران عزیز می توانند جهت سفارش و اطلاع از دیگر محصولات هتلی کارخانه طراوت با راههای ارتباطی درج شده در انتهای خبر هماهنگی های لازم را بعمل آورند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خدمات هتلداری آراد
راه های ارتباطی:
موبایل: 09353454318
دفتر مرکزی: 02171057546
آدرس کانال تلگرام: hoteli_arad@
پاسخگویی تلگرام: arad_cosmetic@
پاسخگویی واتس اپ: 09353454318
صفحه اینستاگرام: aradhotelsupplies

مطلب پیشنهادی

صابون هتلی ایوان جدید

خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه

جهت خرید مستقیم صابون هتلی ایوان با قیمت درب کارخانه با ما همراه شوید. انواع …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کانال تلگرام